  • Data: 2009-03-25 20:03:35
    Temat: Re: Play Fresh
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "chmiel199" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gqe00h$jd0$1@inews.gazeta.pl...

    > Wiekszosci, tzn ludzi ktorzy wydaja na telefon mniej niz 91,5? Duzo jest
    > takich, masz jakies badania na ten temat? Statystyki? Operowanie dla mnie
    > pojeciami "oferta dla wiekszosci", "oferta dla kazdego" jest dla mnie
    > proba
    > manipulowania.

    No niestety jak na razie Ty manipulujesz. Mam w Plusie 4 numery, wszystkie
    firmowe, wszystkie w abonamencie i Twojej oferty nie widzialem. Jezeli nie
    widzisz roznicy miedzy oferta ktorej nie ma na oficjalnej stronie operatora,
    nie ma zadnych folderow reklamowych, czy ulotek, a oferta dla mas na kazdej
    ulotce, wystawie sklepowej i stronie operatora to ja nie potrafie do Ciebie
    dotrzec.

    > Rozumiem ze od kiedy pojawil sie Play fresh wszyscy wydaja na
    > polaczenia telefoniczne po 5zl na rok? Szczerze to nie znam ludzi ktorzy
    > wydaja na telefon mniej niz 50-100zl, wiec dla mnie jednak wiekszosc to
    > ludzie
    > ktorzy wydaja wiecej na telefon niz owe 5zl.

    Mnie Play fresh srednio obchodzi, kupilem to dziecku i tyle. Roznica jest
    taka, ze to moze kazde dziecko, a Ty piszesz o jakichs znajomych z
    enigmatycznego jakiegos g300 o ktorym pierwszy raz slysze. Rozumiem ze jako
    jedyny, tylko czemu reszta grona jakos tez tej oferty nie widziala.

    > Taki ze nie rozumiem skad ta cala medialna podnieta, ktorej ulegaja zwykli
    > ludzie. Jestem zwyklym czlowiekiem jak kazdy z nas i uwierz mi ze ta
    > oferta
    > jest dostepna dla kazdego (kto ma regon).

    Sek w tym ze nie kazdego, bo juz piszesz ze dla kogos kto ma regon. Od kiedy
    skonczylem podstawowke wiem, ze nie kazdy ma regon. A nawet jak mam go dzis
    to Twojej taryfy na oczy nie widzialem. A Ty porownujesz to z kazda masowa
    oferta na rynku i w pierwszym zdaniu pierwszego postu zadajesz pytanie co
    jest takiego rewelacyjnego podajac przyklad swojej oferty, ktora nie kazdy
    moze miec. Bo regon, jakis tam znajomy g300. :-) Jaja sobie robisz czy sie
    nudzisz??

    > Slabego masz znajomego, bo ja od 2 miesiecy mam na mailu oferte od g300 w
    > cenniku ktorej jest ten telefon za 244zl. Wiec koles zbytnio sie nie
    > wysilil
    > dla swojego "znajomego".

    Nie wiem co to jest g300. Nie przysyla tez mi maili. Pod koniec umowy dzwoni
    i mowi ze sie konczy i czy chce przedluzyc. 244zl za telefon kosztujacy
    oficjalnie 900 wydalo mi sie dobra oferta i dla tego sie zdecydowalem.
    Wybacz nie podniecam sie tym naprawde. Kupilem telefon i z niego korzystam.
    Nie zamierzam poswiecac mu wiecej czasu niz jest to potrzebne, bo przez
    wiekszosc dnia mam co robic.

    > Wlascieielem plusa sa jego akcjonariusze.

    O matko, ales Ty doslowny. Nie rozumiesz metafory, czy udajesz??

    Pozdro.. TK