  • Data: 2009-03-26 00:21:27
    Temat: Re: Play Fresh
    Od: "chmiel199" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 <b...@w...pl> napisał(a):
    > Nie mniej zdawalo mi sie, ze w pierwszym poscie swoja
    > taryfe podales jako przyklad, ze oferta Play jest niekonkurencyjna.

    Masz racje - zdawalo Ci sie;) Chodzilo mi o to ze wbrew temu co probuje nam
    sie wmowic (wplyw marketingowcow i PRowcow) nie jest to jakas rewolucja a
    zwyczajna, jak na nasze warunki, korzystna oferta. Nic mnie w tej chwili nie
    skloni do zamiany warunkow jakie oferuje mi Plus na Playa. Chociazby dlatego
    ze nie chcialbym dzwoniac slyszec "czesc brachu jak dzionek leci", tylko
    zwyczajne, oklepane "dzien dobry w czym moge pomoc". Nie zeby jakis wazniak ze
    mnie byl. Po prostu lubie pewne standardy. Ksiadz w sutannie, bankowiec w
    krawacie, a konsultant niech powie chociaz na wejsciu te dzien dobry. Ale moze
    za duzo wymagam.

    Cos co u nas nazywane jest rewolucja na zachodzie by bylo wysmiane. Za 10
    Funty w anglii w ofercie bez fona daja 300min do wszystek numerow i 300sms tez
    do wszystek. Za 20 Funty wciskaja fajny telefon i kilkadziesiat procent wiecej
    minut. I to naprawde nie jest zadna "wyżyłowana" i rewolucyjna oferta. Ot
    jedna z wielu, pierwsza lepsza.

    Wyglada
    > to tak, ze wyciagasz jakas tam oferte wypracowana przez lata, do tego
    > dotyczaca nie jednego numeru, slowem z duzymi jakimis tam profitami i
    > porownujesz do pierwszej lepszej oferty dostepnej od przedszkola do Opola.

    Telefonii komorkowej nie mamy od wczoraj, nikt nikomu nie bronil zaprzyjazniac
    sie ze wszystkimi doradcami, wszystkich operatorow w naszym kraju:)

    > A jak sobie wyobrazasz kasjerke supermarketu kupujaca oferte dla firmy do
    > tego jakas tam nie dla wszystkich z super telefonem prawie za darmo?? Ona
    > przeciez nie ma (zwykle) firmy i nie ma tez papierologii dzialalnosci
    > gospodarczej. Ma zalozyc firme, zeby kupic sobie telefon??

    Faktycznie, Play jest dla kasjerek, osob ktore potrzebuja rocznego doladowania
    za 5zl zeby alarm dzialal, dla babć które czekaja na telefon od wnusia i dla
    bezrobotnych zeby mozna sie bylo do nich dodzwonic... Jesli taki ma byc target
    Play'a to nie wroze im dlugiej i swietlanej przyszlosci gdy UKE przestanie ich
    kryc a inni operatorzy przystana do nich doplacac... Ciekawe czy wtedy
    utrzymaja te zajebista oferte do ktorej juz teraz doplacaja.

    > A no
    > tak teraz przeczytalem, nie mam 10 aktywnych numerow. :-DDDD

    Teraz jest to 5 SIM.

    pzdr.