  • Data: 2009-03-25 19:17:37
    Temat: Re: Play Fresh
    Od: "chmiel199" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 <b...@w...pl> napisał(a):
    > Jak sie ma Twoja oferta do ofert dla wiekszosci??

    Wiekszosci, tzn ludzi ktorzy wydaja na telefon mniej niz 91,5? Duzo jest
    takich, masz jakies badania na ten temat? Statystyki? Operowanie dla mnie
    pojeciami "oferta dla wiekszosci", "oferta dla kazdego" jest dla mnie proba
    manipulowania. Rozumiem ze od kiedy pojawil sie Play fresh wszyscy wydaja na
    polaczenia telefoniczne po 5zl na rok? Szczerze to nie znam ludzi ktorzy
    wydaja na telefon mniej niz 50-100zl, wiec dla mnie jednak wiekszosc to ludzie
    ktorzy wydaja wiecej na telefon niz owe 5zl.

    > Jaki jest sens poddawania
    > tego w ogle do porownania z oferta dla kazdego??

    Taki ze nie rozumiem skad ta cala medialna podnieta, ktorej ulegaja zwykli
    ludzie. Jestem zwyklym czlowiekiem jak kazdy z nas i uwierz mi ze ta oferta
    jest dostepna dla kazdego (kto ma regon).

    > Ty napisales, ze za E71 zaplaciles 100zl, ja ze 240zl. Oferta dla mnie nie
    > jest dla kazdego, a Twoja tym bardziej.

    Slabego masz znajomego, bo ja od 2 miesiecy mam na mailu oferte od g300 w
    cenniku ktorej jest ten telefon za 244zl. Wiec koles zbytnio sie nie wysilil
    dla swojego "znajomego".

    > Cemu nie napiszesz, ze wlasciciel
    > Plusa moze gadac ile chce z telefonu jakiego chce i jak tu Play moze byc
    > konkurencyjny??

    Wlascieielem plusa sa jego akcjonariusze.