  • Data: 2012-01-11 10:34:18
    Temat: Re: Play
    Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-11 00:52, JoteR pisze:

    > W abonamencie? Nie, trzeba wszystko wyssać do 19 każdego miesiąca lub
    > odżałować.

    O kurcze, ja mam okres rozliczeniowy do 9-go. Czyli sporo się zmarnowało
    już. Faktury jeszcze nie wystawili. Wystawiają w ciagu 7 dni. Jak
    dostanę pierwszą fakturę to na przyszłe m-ce będę miała jako takie
    rozeznanie.

    > Ale to nie jest napisane na fakturze, ino w regulaminie, którego znajomość
    > potwierdziłaś własnoręcznym podpisem na umowie ;->

    Tak, ale tyle jest różności (szczególnie tymczasowych na pół roku), że
    musiałabym ciągle ten regulamin czytać, żeby o czymś nie zapomnieć.

    Ps. Kupiłam sobie telefon na 2 karty SIM. SCIPHONE I9+++ i68 4G WIFI
    DUAL SIM 3,2.
    Poczta przyniesie za jakieś 3 tygodnie pewnie.
    Ciekawa jestem jak to będzie z ustawieniami telefonu na Play i Orange :D

    --
    animka