  • 1. Data: 2012-01-10 23:13:55
    Temat: Play
    Od: Animka <t...@w...pl>

    Czy w Play pakiet zlotówek i polączenia do wszystkich przechodzą na
    następny miesiąc?
    Na razie nie mogę sie pokapować, bo pierwszej faktury jeszcze nie mam.

    Pozdr.

    --
    animka

  • 2. Data: 2012-01-10 23:52:03
    Temat: Re: Play
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Animka" napisała:

    > Czy w Play pakiet zlotówek i polączenia do wszystkich przechodzą
    > na następny miesiąc?

    W abonamencie? Nie, trzeba wszystko wyssać do 19 każdego miesiąca lub
    odżałować.

    > Na razie nie mogę sie pokapować, bo pierwszej faktury jeszcze nie mam.

    Ale to nie jest napisane na fakturze, ino w regulaminie, którego znajomość
    potwierdziłaś własnoręcznym podpisem na umowie ;->

    JoteR

  • 3. Data: 2012-01-11 00:00:39
    Od: "Ryszard C" <r...@W...pl>

    Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > następny miesiąc?
    > Na razie nie mogę sie pokapować, bo pierwszej faktury jeszcze nie mam.

    U mnie nie przechodzą, ale dali tyle minut, że mi spokojnie starcza i nie
    muszę nic zbierać i ciulac na jakies specjalne okazje. Mam jakis Longplay 69
    za 59 zeta.

  • 4. Data: 2012-01-11 00:23:00
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 11 Jan 2012 00:13:55 +0100, Animka napisał(a):

    > Czy w Play pakiet zlotówek i polączenia do wszystkich przechodzą na
    > następny miesiąc?
    > Na razie nie mogę sie pokapować, bo pierwszej faktury jeszcze nie mam.

    To zadaj sobie trud przeczytania regulaminu.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons

  • 5. Data: 2012-01-11 06:15:05
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > W abonamencie? Nie, trzeba wszystko wyssać do 19 każdego miesiąca lub
    > odżałować.

    A czemu do 19 ;) u mnie do 1 a u Kowalskiego z 3 piętra do 12 ;) Wszystko zależy
    kiedy rozpoczyna ci się okres rozliczeniowy

  • 6. Data: 2012-01-11 07:13:13
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "mz" napisał:

    > A czemu do 19 ;) u mnie do 1 a u Kowalskiego z 3 piętra do 12 ;)

    Bo we wszystkich playowych abonamentach, które mam lub miałem na siebie i na
    małżonkę, Okres Rozliczeniowy zaczynał się 20 każdego miesiąca, niezależnie
    od tego, kiedy były zawierane umowy - 31 stycznia czy 8 listopada?

    > Wszystko zależy kiedy rozpoczyna ci się okres rozliczeniowy

    A to w Play nie jest przypadkiem na sztywno? Czy tylko mnie w ten sposób
    uhonorowali?

    JoteR

  • 7. Data: 2012-01-11 07:26:29
    Od: "falset" <M...@w...pl>

    >A to w Play nie jest przypadkiem na sztywno? Czy tylko mnie w ten sposób

    podypisujonc umowe możesz wybrać dowolny dzień

    FA

  • 8. Data: 2012-01-11 08:00:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-11 08:13, JoteR pisze:

    > A to w Play nie jest przypadkiem na sztywno? Czy tylko mnie w ten sposób
    > uhonorowali?

    Ja mam inny "okres".

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2012-01-11 09:06:05
    Od: "mz" <a...@w...pl>

> [...]
    > tego, kiedy były zawierane umowy - 31 stycznia czy 8 listopada?

    > A to w Play nie jest przypadkiem na sztywno? Czy tylko mnie w ten sposób

    Nie ja mam okres rozliczeniowy od 1. Przy zawieraniu umowy zaznaczyłem, że chce
    by tak było i juz. Miesiąc niepełny rozliczyli tak, że darmowe minuty należne na
    miesiąc przeliczone byo na liczbe dni i ok. To samo z abonamentem.

  • 10. Data: 2012-01-11 10:18:09
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2012-01-11 00:13, Animka pisze:
    > Czy w Play pakiet zlotówek i polączenia do wszystkich przechodzą na
    > następny miesiąc?
    > Na razie nie mogę sie pokapować, bo pierwszej faktury jeszcze nie mam.

    Zatęsknisz jeszcze za Orange.