  • Data: 2009-12-15 12:03:52
    Temat: Re: Platformy kuszą klientów kanałami HD
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LEHKO" <l...@L...com> napisał w wiadomości news:

    > a proszę Cię bardzo:
    > TVP HD: "dr. House", starsze polskie filmy (duzo ladniej wygladaja niz na
    > tvp1 czy tvp2), mecze reprezentacji polski (wiem co napiszesz..)

    Nie wiesz.
    Bo się z Tobą zgadzam w kwestii wyglądu.

    Niemniej zawartości to nie zmienia, nie ma rzeczy która byłaby tylko na TVP
    HD.

    > ESKA TV: ogólnie muzyka, wiem ze jest duzo sluchaczo-ogladaczy, dużo nie
    > odbiega od vivy :-)

    Czyli nie ma nic.

    > NFILMHD: dosyć nowe produkcje w jakości HD

    Miał być konkret.
    Tytuł tej produkcji.

    > NSPORT: I teraz zastanów się nad swoim tokiem myslenia, no jeżeli Tobie
    > Liga mistrzów nie jest interesującą pozycja to wybacz....

    Jest, ale jest również w Polsacie i to otwartym.
    Owszem, zdarza sie CZASEM że chciałbym obejrzeć inny mecz niż oferuje akurat
    Polsat.
    To jest plus, jedyny.
    Choć nie wiem czy na CP oferta nie jest podobna.

    > TVN HD to samo co tefałen, tylko ładniej wyglądaja programy w HD, sam nie
    > ogladam to nie wiem, ale czasem jak przeskakuje po kanalach to widać duża
    > róznicę w jakości (fakt czasem wcale)

    Nie o tym piszemy.
    Skoro na tvn nie ma nic wartego oglądania, to na TVN HD również.

    > MGM: klasyka kina

    Ano właśnie - starocie.
    Nie oglądam.

    > bez komentarza, maluchy po naszych drogach jezdza i lexusy - oba samochody
    > ;-)

    Sugerujesz, że inny obraz daje, inne wymiary ma, czy co może jeszcze innego?
    Bo znam tylko jedną zasadniczą różnicę i jest to różnica w drógą stronę niż
    sugerujesz - nboxy nie potrafią jednocześnie wyświetlić obrazu przez złącza
    cyfrowe i analogowe.

    > za same HBO, CINEMAX i FILMBOX to policz ile w innych platformach trzeba
    > zaplacic

    Ja płacę 43 zł bodajże, dodatkowo mając w tym 3*Canal+, cały pakiet
    Komfortowy Cyfry, wszystkie opcje HD minus Cinemax, w którym i tak nic nie
    ma, podobnie jak w FB.

    >, nie mowiac o wpożyczalniach, kanałach naukowych (N ma jednak najwięcej)
    >itd...

    Nie rozśmieszaj mnie, please.
    Ponawiam pytanie, podaj tytuł jakiejkolwiek pozycji, którą warto by było
    obejrzeć i nie mam takiej możliwości poza N.
    Czasem jakiś konkretny mecz w LM - tu jest jedna jedyna różnica.
    Jest jakaś inna?