  • Data: 2009-12-15 13:29:14
    Temat: Re: Platformy kuszą klientów kanałami HD
    Od: "LEHKO" <l...@L...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:hg7tv6$o4c$1@news.onet.pl...

    > Nie wiesz.
    > Bo się z Tobą zgadzam w kwestii wyglądu.
    >
    > Niemniej zawartości to nie zmienia, nie ma rzeczy która byłaby tylko na
    > TVP HD.

    podkreślam że tylko na N obejrzysz wyżej wymienione pozycje w jakości HD i
    jest to cecha w tym momencie unikalna, natomiast ty napisales inaczej:

    > Każda z wyjątkiem n (ruskie filmy pomijam)
    > Przynajmniej od czasu kiedy również Polsat ma Ligę Mistrzów.

    > Czyli nie ma nic.

    Tobie nic- inni ogladaja. C+,CP nie maja, czyli również unikalna

    > Miał być konkret.
    > Tytuł tej produkcji.

    a tu link do filmów: http://nfilmhd.pl/site/filmy/wszystkie-filmy

    cały czas temat wątku, nie chodzi mi o konkrety, ponieważ jak ironman leciał
    to co w canal+ bylo lepszego? (wiem wiem dla Ciebie IRONMAN to shit)

    > Jest, ale jest również w Polsacie i to otwartym.
    > Owszem, zdarza sie CZASEM że chciałbym obejrzeć inny mecz niż oferuje
    > akurat Polsat.
    > To jest plus, jedyny.
    > Choć nie wiem czy na CP oferta nie jest podobna.

    widzisz i cecha unikalną jest to że lecą wszystkie mecze LM

    > Nie o tym piszemy.
    > Skoro na tvn nie ma nic wartego oglądania, to na TVN HD również.

    JW

    > Ano właśnie - starocie.
    > Nie oglądam.

    a czy ktoś tu kiedykolwiek o Tobie wspomniał, co ogladasz co lubisz? Autor
    wątku pyta o ofertę N itd..., skąd wiesz że nie jest pasjonatą starych
    westernów?

    > Sugerujesz, że inny obraz daje, inne wymiary ma, czy co może jeszcze
    > innego?
    > Bo znam tylko jedną zasadniczą różnicę i jest to różnica w drógą stronę
    > niż sugerujesz - nboxy nie potrafią jednocześnie wyświetlić obrazu przez
    > złącza cyfrowe i analogowe.

    Obsługa, menu, pojemność dysku, awaryjność, możliwość oglądania portali typy
    onetfoto, tvn24, YOUTUBE, proste gry dla zabicia czasu itd.....

    (wiem wiem powyższe Cie nie interesuje, może autora tak, więc wymieniam)

    J.W

    > Ja płacę 43 zł bodajże, dodatkowo mając w tym 3*Canal+, cały pakiet
    > Komfortowy Cyfry, wszystkie opcje HD minus Cinemax, w którym i tak nic nie
    > ma, podobnie jak w FB.

    w pakiecie komfortowym cyfry, przynajmniej ze strony to bardzo duzo
    wymieniaja kanałów FTA które również są w N. Także za taka cene troszke
    więcej masz w N, pomijając to, że zapewne masz te C+ na jakies tam poł roku
    za pół ceny czy inne wynalazki cyfry.

    > Nie rozśmieszaj mnie, please.
    > Ponawiam pytanie, podaj tytuł jakiejkolwiek pozycji, którą warto by było
    > obejrzeć i nie mam takiej możliwości poza N.
    > Czasem jakiś konkretny mecz w LM - tu jest jedna jedyna różnica.
    > Jest jakaś inna?

    ehhhh
    ok przekonałeś mnie, już wiem że Tobie najlepszą ofertę ma C+,

    PS. Jedyna oferta która mi odpowiadała C+ to ten telewizorek który bym w
    kuchni powiesił i podłączyłbym n-boxa, żeby mieć w nim HD, natomiast dekoder
    Cyfry oddałbym dla rodziców, i tak mają zwykły telewizor wiec nie potrzebują
    dkodera HD. ;-)

    Chyba wszystko już napisałem w tym temacie jezeli chodzi o N :-) wiec EOT