  • Data: 2009-12-16 11:12:57
    Temat: Re: Platformy kuszą klientów kanałami HD
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LEHKO" <l...@L...com> napisał w wiadomości
    news:hgae5e$flr$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > przytocze tylko w jaki sposób interpretujesz moje wypowiedzi i zamieniasz
    > kota ogonem.

    Na razie to Ty robisz, chcąc zmienić moją wypowiedź.
    Warunek był jasny - jeśli ktoś zapyta o ofertę N zaznaczając że jest
    miłośnikiem staroci, wtedy MGM będzie atutem.
    W każdym innym przypadku to jest zaśmiecanie niby-oferty.

    > Najpierw piszesz ze postawisz ptaszka przy kanale MGM

    Pod konkretnym warunkiem.
    Nie został spełniony, nie ma tematu.

    > Życzę Ci miłego oglądania C+, bądź z niej zadowolony, ale nadajemu na
    > innych falach i nie rozumiesz wogóle co piszesz

    Co najwyżej to Ty nie rozumiesz co piszę.
    Bardzo mi przykro, że przeszkadzam Ci w nachalnym reklamowaniu N, ale musisz
    się bardziej postarać.
    Najlepiej namówić szefostwo, żeby ofertę poprawiło.

    > PS. Podłączałem do internetu i uwierz mi że youtube chodziło

    Chodziło, ale nie chodzi.
    A co było a nie jest, nie pisze się w rejestr.

    > Tak czy inaczej kończę tą konwersację bo nie ma ta najmniejszego sensu -
    > brak Ci chłopie obiektywności.

    I nawzajem.
    Przy czym ja nie mam powodu, że N lubić, a do przeciwnego stanowiska - co
    najmniej kilka.
    Więc dopóki nie poprawicie oferty nie możecie się spodziewać, że ktoś będzie
    Was głaskał.