  • Data: 2009-12-16 10:49:57
    Temat: Re: Platformy kuszą klientów kanałami HD
    Od: "LEHKO" <l...@L...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:hgab87$fl5$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "LEHKO" <l...@L...com> napisał w wiadomości news:

    przytocze tylko w jaki sposób interpretujesz moje wypowiedzi i zamieniasz
    kota ogonem.

    poczatek cytowanego tekstu przez Ciebie wyrwanego z kontekstu:

    > NIE JEST.
    > To jest MINUS.
    > Że mamią badziewiem twierdząc że to jakakolwiek zawartość jest.
    > Gdyby usunąć kanały nie warte funta kłaków, to w N nie zostaje praktycznie
    > nic.

    a chodzilo mi o to

    > Masz rację, jak ktoś lubi oglądać starocie, to może być atut.
    > Ale tego nie wiemy, jak napiszę że tego oczekuję, to wtedy zaptaszkujemy
    > pozycję. ;-)

    ręce opadają.... przypominam -o ofercie rozmawiamy i o innowacjach a nie jak
    komus sie spodobaja westerny to zaptaszkujesz a jak nie to nie. TO JEST ATUT
    czy Ci to sie podoba czy nie!!! Czego tu nie wiemy? Że w Polsce nie ma osoby
    której podobają się filmy wytwórni MGM, bo w sumie tam nie tylko westerny
    lecą.

    Najpierw piszesz ze postawisz ptaszka przy kanale MGM, teraz zupelnie inne
    wypociny piszesz...... ehhh

    Życzę Ci miłego oglądania C+, bądź z niej zadowolony, ale nadajemu na innych
    falach i nie rozumiesz wogóle co piszesz, nie umiesz odpowiedziec argumentem
    na argument, mataczysz swoje wypowiedzi wprowadzając innych czytających w
    bład.

    PS. Podłączałem do internetu i uwierz mi że youtube chodziło
    PS2 jezeli chodzi o pojemność dysku to poczytaj bo masz racje ale, jezeli
    chodzi o recordera z 250gb wbudowanym.

    Tak czy inaczej kończę tą konwersację bo nie ma ta najmniejszego sensu -
    brak Ci chłopie obiektywności.

    Pozdrawiam
    LEHKO

    EOT