  • Data: 2009-12-15 11:51:54
    Temat: Re: Platformy kuszą klientów kanałami HD
    Od: "LEHKO" <l...@L...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:hg7l2k$tu5$1@news.onet.pl...

    > Zakładając że ktoś chce obejrzeć wszystkie, to jest to plus.

    więc załóż, bo jakiś procent takich ludzi jest

    > Przecież pisałem, że nic nie ma.
    > Wymienisz choć jedną interesującą pozycję na w/w kanałach z ostatniego
    > miesiąca?

    a proszę Cię bardzo:
    TVP HD: "dr. House", starsze polskie filmy (duzo ladniej wygladaja niz na
    tvp1 czy tvp2), mecze reprezentacji polski (wiem co napiszesz..)

    ESKA TV: ogólnie muzyka, wiem ze jest duzo sluchaczo-ogladaczy, dużo nie
    odbiega od vivy :-)

    NFILMHD: dosyć nowe produkcje w jakości HD, ogólnie wałkowane, ale mając te
    kanały mam również kolekcję VOD i nie muszę czekać aż dany film będzie na
    kanale (nie powiesz innowacja). Nie jest to może szał bo jest 8 filmow co
    dwa tygodnie 4 sie zmieniaja, ale moze w niedlugim czasie bedzie wiekszy
    wybór.

    NSPORT: I teraz zastanów się nad swoim tokiem myslenia, no jeżeli Tobie Liga
    mistrzów nie jest interesującą pozycja to wybacz....

    TVN HD to samo co tefałen, tylko ładniej wyglądaja programy w HD, sam nie
    ogladam to nie wiem, ale czasem jak przeskakuje po kanalach to widać duża
    róznicę w jakości (fakt czasem wcale)

    MGM: klasyka kina, filmy wytwórni Metro-Goldwyn-Mayer tu poczytaj
    http://lmgtfy.com/?q=mgm -pierwszy wynik. Ale to trzeba poprostu zaobaczyc
    jak stare filmy np. westerny wyglądają na tym kanale.

    > ROTFL !!!
    > A co, w 3D nadaje?

    bez komentarza, maluchy po naszych drogach jezdza i lexusy - oba samochody
    ;-)

    > Nic, kompletnie nic.

    za same HBO, CINEMAX i FILMBOX to policz ile w innych platformach trzeba
    zaplacic, nie mowiac o wpożyczalniach, kanałach naukowych (N ma jednak
    najwięcej) itd...

    Pozdrawiam
    LEHKO