-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!fee
der.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: PiteR <e...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
Date: Thu, 05 Jan 2017 07:20:08 GMT
Organization: vw watercooled
Lines: 19
Message-ID: <X...@l...net>
References: <b...@g...com>
<X...@l...net>
<d...@g...com>
<X...@l...net>
<4...@g...com>
<X...@l...net>
<5...@g...com>
<f...@g...com>
<X...@l...net>
<b...@g...com>
Reply-To: e...@f...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="06331d6c43b2659df8c7735811c73ca1"; logging-data="1820";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/lplzIf/GcIhl83wJtHt5JdfWZOJ4r5Rs="
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
:HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
Cancel-Lock: sha1:QzqMkEPsc4zySlcMQr8abC2Qjsw=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596667
[ ukryj nagłówki ]na ** p.m.s ** Zenek Kapelinder pisze tak:
> Jak pojezdzi to poplynie. Dlatego kazde zdjecie glowicy co byla w
> silniku ktory pracowal musi skutkowac planowaniem, zeby plaskosc
> miala zgodna z tolerancja jaka wymyslila fabryka. Fabryka ma w
> dokumentacji minimalna grubosc ponizej ktorej nie wolno juz
> planowac. W silniku ktory nie byl poprawiany zeby byl mocniejszy
> uszczelka ma wytrzymac cykl od nowosci do remontu silnika i potem
> od remontu do remontu. Tak teraz robia samochody.
Sorry ale ja w głowice-banany nie bardzo wierzę. Jest 10 śrub które
równomiernie trzymają głowicę. Aż zapytam znajomych mastahów jak to
jest tymi głowicami.
--
Piter
Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 30 latach?
Następne wpisy z tego wątku
- 05.01.17 20:54 spider
- 05.01.17 21:31 Zenek Kapelinder
- 06.01.17 09:44 p...@g...com
- 06.01.17 13:39 k...@g...com
- 06.01.17 13:49 Sebastian Biały
- 06.01.17 13:52 Zenek Kapelinder
- 06.01.17 13:54 Zenek Kapelinder
- 06.01.17 14:58 Tomasz Pyra
- 06.01.17 15:09 k...@g...com
- 06.01.17 22:57 Tomasz Pyra
- 08.01.17 02:11 re
- 08.01.17 03:21 Zenek Kapelinder
- 08.01.17 11:39 re
- 08.01.17 12:51 Tomasz Pyra
- 08.01.17 12:59 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-10 Warszawa => Presales Engineer IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS