eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPlanowanie głowicy a zalecenia firmy OpelRe: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!fee
    der.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
    Date: Thu, 05 Jan 2017 07:20:08 GMT
    Organization: vw watercooled
    Lines: 19
    Message-ID: <X...@l...net>
    References: <b...@g...com>
    <X...@l...net>
    <d...@g...com>
    <X...@l...net>
    <4...@g...com>
    <X...@l...net>
    <5...@g...com>
    <f...@g...com>
    <X...@l...net>
    <b...@g...com>
    Reply-To: e...@f...pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="06331d6c43b2659df8c7735811c73ca1"; logging-data="1820";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/lplzIf/GcIhl83wJtHt5JdfWZOJ4r5Rs="
    User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
    :HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
    X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
    Cancel-Lock: sha1:QzqMkEPsc4zySlcMQr8abC2Qjsw=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596667
    [ ukryj nagłówki ]

    na ** p.m.s ** Zenek Kapelinder pisze tak:

    > Jak pojezdzi to poplynie. Dlatego kazde zdjecie glowicy co byla w
    > silniku ktory pracowal musi skutkowac planowaniem, zeby plaskosc
    > miala zgodna z tolerancja jaka wymyslila fabryka. Fabryka ma w
    > dokumentacji minimalna grubosc ponizej ktorej nie wolno juz
    > planowac. W silniku ktory nie byl poprawiany zeby byl mocniejszy
    > uszczelka ma wytrzymac cykl od nowosci do remontu silnika i potem
    > od remontu do remontu. Tak teraz robia samochody.

    Sorry ale ja w głowice-banany nie bardzo wierzę. Jest 10 śrub które
    równomiernie trzymają głowicę. Aż zapytam znajomych mastahów jak to
    jest tymi głowicami.


    --
    Piter

    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 30 latach?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: