-
X-Received: by 10.157.47.183 with SMTP id r52mr3051700otb.0.1483523075731; Wed, 04
Jan 2017 01:44:35 -0800 (PST)
X-Received: by 10.157.47.183 with SMTP id r52mr3051700otb.0.1483523075731; Wed, 04
Jan 2017 01:44:35 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer02.iad!feed-me.highwinds
-media.com!news.highwinds-media.com!d45no67552qta.0!news-out.google.com!u18ni25
33ita.0!nntp.google.com!b123no130257itb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo
.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 4 Jan 2017 01:44:34 -0800 (PST)
In-Reply-To: <5...@g...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.241.170;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 164.126.241.170
References: <b...@g...com>
<X...@l...net>
<d...@g...com>
<X...@l...net>
<4...@g...com>
<X...@l...net>
<5...@g...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <f...@g...com>
Subject: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Wed, 04 Jan 2017 09:44:35 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 3274
X-Received-Body-CRC: 3624447032
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596598
[ ukryj nagłówki ]Krzywi sie od naprezen. Twardy blok i twarda w stosunku do uszczelki glowica. Jak
przykrecic plaska i ja odkrecic bo ktos tloka zapomnial zalozyc to nic sie nie
dzieje. W ramach odksztalcenia sprezystego wroci do plaskosci. Ale jak dostanie stu
stopni to aluminium poplynie do nowego ksztaltu. Wez dwa plaskowniki grube na pol
centymetra. Wywierc co dwa centymetry otwory i skrec przez tekture srubami. Oczami
zobaczysz ze sie plaskowniki powyginaly. Glowica grubsza ale to zjawisko ja dotyczy
zwlaszcza ze odchylka od plaskosci jest duzo mniejsza niz mozliwa do zobaczenia
oczami a odleglosci pomiedzy srubami wieksze niz dwa centymetry. Przed montazem
trzeba sprawdzic czy plaska i na ile sie skrzywila. Jak by trzeba bylo zebrac dyche
albo dwie to uwazam ze nic zlego sie nie stanie. Chyba ze tam zeliwna glowica wtedy
ryzyko skrzywienia mniejsze. Ale sprawdzic trzeba. Ile to sprawdzenie moze kosztowac
jak planowanie kosztuje z piec dych? Ale zeby sprawdzic nie wystarczy jak na deske
popatrzec po dlugosci. Potrzeba troche wiecej niz same oczy. W zyciu nie widzialem
prostej glowicy jak troche popracowala. Czasami byly sytuacje ze niedlugo po remoncie
silnika trzeba bylo glowice zdjac. I w takim przypadku duzo szybciej padala uszczelka
pod glowica. Zamiast doczekac do nastepnego remontu zaczynaly sie problemy po
trzydziestu czterdziestu tysiacach. A to sie przepalila pomiedzy cylindrami albo
gdzies z boku olej lecial. Dla niektorych czterdziesci tysiecy tak jak dzisiaj to
kilka lat jezdzenia. Ale byli i tacy co mniej niz w rok tyle robili. Nie bylo wtedy
taksowkarza co by odpuscil planowanie glowicy jak byla zdjeta. Planowanie glowicy to
taka sama operacja jak nalanie oleju po spuszczeniu starego.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.01.17 11:18 J.F.
- 04.01.17 12:08 Zenek Kapelinder
- 04.01.17 12:32 J.F.
- 04.01.17 13:04 k...@g...com
- 04.01.17 13:34 J.F.
- 04.01.17 14:12 Zenek Kapelinder
- 04.01.17 14:25 J.F.
- 05.01.17 01:19 PiteR
- 05.01.17 02:35 Zenek Kapelinder
- 05.01.17 04:07 k...@g...com
- 05.01.17 08:20 PiteR
- 05.01.17 20:54 spider
- 05.01.17 21:31 Zenek Kapelinder
- 06.01.17 09:44 p...@g...com
- 06.01.17 13:39 k...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
Najnowsze wątki
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-03-07 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-03-07 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-07 Piaseczno => Developer .NET <=
- 2025-03-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-07 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=