-
Data: 2017-01-04 10:44:34
Temat: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Krzywi sie od naprezen. Twardy blok i twarda w stosunku do uszczelki glowica. Jak
przykrecic plaska i ja odkrecic bo ktos tloka zapomnial zalozyc to nic sie nie
dzieje. W ramach odksztalcenia sprezystego wroci do plaskosci. Ale jak dostanie stu
stopni to aluminium poplynie do nowego ksztaltu. Wez dwa plaskowniki grube na pol
centymetra. Wywierc co dwa centymetry otwory i skrec przez tekture srubami. Oczami
zobaczysz ze sie plaskowniki powyginaly. Glowica grubsza ale to zjawisko ja dotyczy
zwlaszcza ze odchylka od plaskosci jest duzo mniejsza niz mozliwa do zobaczenia
oczami a odleglosci pomiedzy srubami wieksze niz dwa centymetry. Przed montazem
trzeba sprawdzic czy plaska i na ile sie skrzywila. Jak by trzeba bylo zebrac dyche
albo dwie to uwazam ze nic zlego sie nie stanie. Chyba ze tam zeliwna glowica wtedy
ryzyko skrzywienia mniejsze. Ale sprawdzic trzeba. Ile to sprawdzenie moze kosztowac
jak planowanie kosztuje z piec dych? Ale zeby sprawdzic nie wystarczy jak na deske
popatrzec po dlugosci. Potrzeba troche wiecej niz same oczy. W zyciu nie widzialem
prostej glowicy jak troche popracowala. Czasami byly sytuacje ze niedlugo po remoncie
silnika trzeba bylo glowice zdjac. I w takim przypadku duzo szybciej padala uszczelka
pod glowica. Zamiast doczekac do nastepnego remontu zaczynaly sie problemy po
trzydziestu czterdziestu tysiacach. A to sie przepalila pomiedzy cylindrami albo
gdzies z boku olej lecial. Dla niektorych czterdziesci tysiecy tak jak dzisiaj to
kilka lat jezdzenia. Ale byli i tacy co mniej niz w rok tyle robili. Nie bylo wtedy
taksowkarza co by odpuscil planowanie glowicy jak byla zdjeta. Planowanie glowicy to
taka sama operacja jak nalanie oleju po spuszczeniu starego.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.01.17 11:18 J.F.
- 04.01.17 12:08 Zenek Kapelinder
- 04.01.17 12:32 J.F.
- 04.01.17 13:04 k...@g...com
- 04.01.17 13:34 J.F.
- 04.01.17 14:12 Zenek Kapelinder
- 04.01.17 14:25 J.F.
- 05.01.17 01:19 PiteR
- 05.01.17 02:35 Zenek Kapelinder
- 05.01.17 04:07 k...@g...com
- 05.01.17 08:20 PiteR
- 05.01.17 20:54 spider
- 05.01.17 21:31 Zenek Kapelinder
- 06.01.17 09:44 p...@g...com
- 06.01.17 13:39 k...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Podnieść masę o 0.6V
- 2024-12-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-30 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-30 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-12-30 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-12-30 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar