  • Data: 2017-01-04 07:41:14
    Temat: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Moja głowica była demontowana z powodu świecy. Jej resztek nie dało się wyjąć bez
    demontażu, ale awaria świecy spowodowana była jej jakością a nie że coś z silnikiem
    nie tak. nie chcę aby temat zszedł na świece więc nie wnikajmy o co chodziło. w
    każdym razie, nie doszło do przegrzania, nie było awarii uszczelki.

    Jakbyś demontował głowicę ze sprawnego auta. Jak odkręcałem głowicę to po ćwierć
    obrotu na śrubę wg zalecanej kolejności

    Zenek Kapelinder -> To w końcu jak z tym planowaniem? o tak czytam co mądrego piszesz
    i masz rację tylko co Ty byś robił z taka sytuacją? Silnik z Opla Astry 1.4XEP.
    PS. Skoro głowica nie krzywi się od demontażu to od czego i po co wtedy planować?