-
X-Received: by 10.157.37.151 with SMTP id q23mr2633431ota.4.1483512075143; Tue, 03
Jan 2017 22:41:15 -0800 (PST)
X-Received: by 10.157.37.151 with SMTP id q23mr2633431ota.4.1483512075143; Tue, 03
Jan 2017 22:41:15 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
b123no91982itb.0!news-out.google.com!g131ni1882itg.0!nntp.google.com!b123no9197
1itb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 3 Jan 2017 22:41:14 -0800 (PST)
In-Reply-To: <X...@l...net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.228.10.22;
posting-account=Gz0vogoAAAAfUYMFVMD9XhqQfo2fqipS
NNTP-Posting-Host: 89.228.10.22
References: <b...@g...com>
<X...@l...net>
<d...@g...com>
<X...@l...net>
<4...@g...com>
<X...@l...net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <5...@g...com>
Subject: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
From: k...@g...com
Injection-Date: Wed, 04 Jan 2017 06:41:15 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596591
[ ukryj nagłówki ]Moja głowica była demontowana z powodu świecy. Jej resztek nie dało się wyjąć bez
demontażu, ale awaria świecy spowodowana była jej jakością a nie że coś z silnikiem
nie tak. nie chcę aby temat zszedł na świece więc nie wnikajmy o co chodziło. w
każdym razie, nie doszło do przegrzania, nie było awarii uszczelki.
Jakbyś demontował głowicę ze sprawnego auta. Jak odkręcałem głowicę to po ćwierć
obrotu na śrubę wg zalecanej kolejności
Zenek Kapelinder -> To w końcu jak z tym planowaniem? o tak czytam co mądrego piszesz
i masz rację tylko co Ty byś robił z taka sytuacją? Silnik z Opla Astry 1.4XEP.
PS. Skoro głowica nie krzywi się od demontażu to od czego i po co wtedy planować?
Następne wpisy z tego wątku
- 04.01.17 10:44 Zenek Kapelinder
- 04.01.17 11:18 J.F.
- 04.01.17 12:08 Zenek Kapelinder
- 04.01.17 12:32 J.F.
- 04.01.17 13:04 k...@g...com
- 04.01.17 13:34 J.F.
- 04.01.17 14:12 Zenek Kapelinder
- 04.01.17 14:25 J.F.
- 05.01.17 01:19 PiteR
- 05.01.17 02:35 Zenek Kapelinder
- 05.01.17 04:07 k...@g...com
- 05.01.17 08:20 PiteR
- 05.01.17 20:54 spider
- 05.01.17 21:31 Zenek Kapelinder
- 06.01.17 09:44 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi