  • Data: 2016-02-24 14:01:13
    Temat: Re: Plan Morawieckiego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    On Wed, 24 Feb 2016 11:31:49 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ostatnio do lokalizatorów gsm, Wcześniej miałem też do sterownika
    >wentylatora klimatyzacji.

    Sterownik klimatyzacji bez bajerow to oczywiscie dobre miejsce na
    8051.
    Ale ze im sie chcialo flashowac ... no i jak flashowac ? To chyba z
    bajerami :-)

    Lokalizator GSM w miare tez da sie zrobic, tylko tak troche glupio - w
    GPS ARM, w modemie GSM ARM, a caloscia zarzadza 8051.
    A niech sobie i zarzadza, skoro potrafi to robic, tylko ... pewnie
    przesyla lokalizacje przez internet ... i nagle sprawa sie komplikuje,
    jak trzeba TCP/IP na 8051 sadzac.

    No i czy to 51, czy 251 ?

    J.