  • Data: 2014-02-17 10:25:43
    Temat: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Od: "BaX" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No, nawet miałeś piękny przykład parę dni temu tutaj - na grupie.
    > Właściciel nawet wie dokładnie kto prowadził. Paragrafów to on
    > szuka na wyłganie się z sytuacji, a nie jemu się przypina.

    Doskonale wiesz, że każdy podejrzany ma prawo do własnej lini obrony
    obojętnie jaka by ona nie była. Wymuszania na kimś przyznania się do winy
    bez przedstawienia dowodu, a jedynie na podstawie "może mamy coś na Ciebie i
    co z tym zrobisz" jest nadużyciem. Od takiego podejścia do sytuacji kiedy
    dostaniesz z ITD druczkek opłat ZA NIC droga krótka. Ja dziennie mijam FR,
    praktycznie dostając wezwanie w ciemno moge przyjąc, że to moje przy
    założeniu, że będzie to pomiędzy 8-9, 17-18 ale jaką mam pewność, że to
    zdjęcie jest, a nie jest tylko wałkiem? /pomyłką systemu/ Takich 'pomyłek' w
    skali kraju może dziennie być setki/tysiące, ilu "sprawców" powie SPRAWDZAM?
    A nawet jak to co w przypadku jak itd po odwołaniu odstapi od wymierzenia
    kary? Ilu z nich pójdzie dalej i zainteresuje się dlaczego?

    A za 10 lat dowiesz się, że mandaty z ITD to wielki przekręt i 50% wykroczeń
    nigdy nie miało miejsca, powstanie kolejna komisja śledcza która winnych nie
    ustali, a o zwrocie niesłusznie zaplaconych mandatów możesz zapomnieć. W
    naszym kraju szansa na taki scenariusz jest olbrzymia.