  • Data: 2011-01-02 11:02:27
    Temat: Re: Pilne - jaki netbook kupić?
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radosław Sokół <r...@m...com.pl> napisał(a):

    >Mam dostęp do EeePC 1000 i Sony Vaio P. Nie posiadam netbooka,
    >bo nie mam takiej potrzeby (przymierzałem się kiedyś do EeePC
    >901, ale przestali produkować).

    Dostep to nie to samo co praca. Z samego dostepu sie nie przyzwyczaisz.

    >Na 768?

    To juz zostalo wyjasnione. 768 jest zreszta uzyteczne.

    >Chyba byłoby jeszcze mniejsze, żeby oślepnąć?

    Nie mam problemow ze wzrokiem. Na komorce mam 800x480 i nie narzekam.
    Ale rozumiem, ze nie kazdy musi akceptowac mniejszy piksel.

    >Mam bodajże 1280x800 na 12" i literki są tak małe, że zawsze
    >muszę ustawiać w edytorze powiększenie odpowiednie. Z radością
    >zawsze się przesiadam na komputery stacjonarne z ekranami 19"
    >i 20" z rozdzielczością niewiele większą, ale znacznie więk-
    >szym pikselem.

    Wszystko kwestia przywyczajenia. Ja w domu pracuje na Dellu 1920x1080,
    i jak juz chcemy poownywac, to notebook nawet na 15' matrycy
    bedzie o wiele mniej wygodny od tego Della. Tylko czego to dowodzi?
    Dokladnie niczego, bo ulepszac mozna w nieskonczonosc.

    Istnieje segment rynku sprzetu dla ludzi, do ktorych Ty sie nie zaliczasz.
    Jednak istnieja odbiorcy (tacy jak ja), ktorym taki sprzet odpowiada i dzieki
    ktorym rynek tego sprzetu preznie sie rozwija.

    >I dlatego piszę, że do tych zastosowań powinien być zwykły
    >komputer przenośny klasy "notebook".

    Powinien - Tobie. Tak jak Ci 10 matryca jest za mala, tak Kowalski
    powie, ze ponizej 17 jest niewygodnie. No co, gdzie lezy prawda?