  • Data: 2011-01-02 17:58:03
    Temat: Re: Pilne - jaki netbook kupić?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-01-02 17:53, Użytkownik Przesmiewca napisał:

    > Powtorze po raz ostatni - eepc901 jest wystarczajaco mocny do skype'a, niezaleznie
    czy
    > ma procek 1.6 czy 1.7. To czy sie pomylilem o cale 100MHz jest wtorne w tym
    momencie. Przyczepilem
    > sie do wypowiedzi Sokola, ktory poddawal w watpliwosc wydajnosc netbookow do
    obslugi w/w softu.
    > Ta oczywista bzdura to juz ci nie kluje w oczy? Ale megaherce kluja?

    To ja powtórzę ale pewnie nie ostatni raz, nie rozmawiam na
    temat wydajności zadawalającej lub nie Skypa. Pisze o twoich
    kłamstwach dotyczących taktowania procesora i ilości
    wyświetlanych linii na ekranie.

    > Moze jednak nie pisz, a zajrzyj lepiej do slownika ortograficznego.
    > Na pewno ci sie to przyda bardziej. Ale zaloze sie, ze to
    > nie w twoim stylu.

    W tym twoim zdaniu są trzy błędy. Ile ja tych błędów zrobiłem
    że radzisz mi zaglądać do słownika ?
    No tak tu nie chodzi o błędy tylko o fakt abym przestał przypominać
    twoje kłamstwa.

    > Napisalem to juz parokrotnie w watku, ze sie przejezyczylem, ale widocznie
    > nie zauwazyles. Trudno. Specjalnie dla ciebie nie bede sie tlumaczyl.
    > Ty bys w zyciu tego nie zrobil.

    Parokrotnie to ściemniałeś i udawałeś że temat nie istnieje.

    I bardzo dobrze.