  • Data: 2011-01-02 11:30:10
    Temat: Re: Pilne - jaki netbook kupić?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-01-02 11:52, Użytkownik Przesmiewca napisał:

    > Dalej nie rozumiesz, ze czy 1.7 czy 1.6 jest i tak wystarczajaco mocny do skype'a.
    > Jakbys dalej nie kojarzyl o czym rozmawiamy, to przypominam:
    > rozmawiamy, czy netbooki z atomami sa wystarczajace mocne
    > do pociagniecia komunikatora. Natomiast nie rozmawiamy
    > o czestotliwosciach atomow na rynku. Moze trzymaj sie tematu watku
    > a nie probuujesz uporczywie ciagnac watek na poboczne tory, pomimo,ze
    > juz sie przyznalem, ze sie przejezyczylem.

    O tym rozmawialiście, teraz rozmawiamy o twoich kłamstwach w stylu
    procesor 1,7, ekran pokazujący 768 linii.

    Nie uwierzysz jak napiszę, radził bym poczytać to samodzielnie
    w odpowiedniej literaturze.

    > Wg ciebie moje przejezycznie to podstawy do tego, zeby watpic, czy posiadam
    > rzeczonego asusa. Swietna dedukcja.

    Gdyby to było przejęzyczenie napisał byś przepraszam, pomyliłem się
    jest tyle linii w ekranie i takie taktowanie procesora.
    Ty tego nie zrobiłeś tylko wywijasz się od odpowiedzialności
    za to co napisałeś.

    > Zaczynasz plywac czy wymyslasz aby wymyslac?

    To nie ja wymyślam nieistniejące ilości linii w ekranie
    i nieistniejące taktowanie procesora.