  • Data: 2011-01-02 16:53:09
    Temat: Re: Pilne - jaki netbook kupić?
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(a):

    >O tym rozmawialiście, teraz rozmawiamy o twoich kłamstwach w stylu
    >procesor 1,7, ekran pokazujący 768 linii.

    Powtorze po raz ostatni - eepc901 jest wystarczajaco mocny do skype'a, niezaleznie
    czy
    ma procek 1.6 czy 1.7. To czy sie pomylilem o cale 100MHz jest wtorne w tym momencie.
    Przyczepilem
    sie do wypowiedzi Sokola, ktory poddawal w watpliwosc wydajnosc netbookow do obslugi
    w/w softu.
    Ta oczywista bzdura to juz ci nie kluje w oczy? Ale megaherce kluja?

    >Nie uwierzysz jak napiszę, radził bym poczytać to samodzielnie
    >w odpowiedniej literaturze.

    Moze jednak nie pisz, a zajrzyj lepiej do slownika ortograficznego.
    Na pewno ci sie to przyda bardziej. Ale zaloze sie, ze to
    nie w twoim stylu.

    >Gdyby to było przejęzyczenie napisał byś przepraszam, pomyliłem się
    >jest tyle linii w ekranie i takie taktowanie procesora.
    >Ty tego nie zrobiłeś tylko wywijasz się od odpowiedzialności
    >za to co napisałeś.

    Napisalem to juz parokrotnie w watku, ze sie przejezyczylem, ale widocznie
    nie zauwazyles. Trudno. Specjalnie dla ciebie nie bede sie tlumaczyl.
    Ty bys w zyciu tego nie zrobil.

    >To nie ja wymyślam nieistniejące ilości linii w ekranie
    >i nieistniejące taktowanie procesora.

    Juz to napisales, ja sie przyznalem do
    pomylki, ale ty dalej swoje. Powtarzasz sie, dodatkowo jestes zwyczajnie upierdliwy i

    meczacy.

    Ale w porzadku, skoro nalezysz do ludzi, ktorzy musza napisac ostatnie slowo,to ja
    pierwszy
    ustepuje. Nie mam czasu na jalowe gadki.
    EOT