eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPił i zabił - pójdzie siedzieć (?)Re: Pił i zabił - pójdzie siedzieć (?)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    2.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pił i zabił - pójdzie siedzieć (?)
    Date: Tue, 16 Mar 2010 19:08:41 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <hnoi4s$i46$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hni2ks$aoj$1@news.interia.pl>
    <1...@4...com>
    <hnihke$d5j$1@inews.gazeta.pl> <hnjdim$bho$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hnjk8s$52d$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hnjp6q$l3c$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hnl18j$ls9$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hnmscb$q1t$1@news.onet.pl>
    <hnnfkf$51q$1@inews.gazeta.pl> <hnngnn$b3k$1@news.onet.pl>
    <hnnnga$42g$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ccy226.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1268763612 18566 83.30.148.226 (16 Mar 2010
    18:20:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Mar 2010 18:20:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hnnnga$42g$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2264755
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w
    >> Generalnie chcialem napisac, ze skoro w sporcie stosuje sie sztywne
    >> rozwiazania, to cialo ludzkie jest zdolne zniesc naprawde duze
    >> przeciazenia bez wypadania watroby przez pepek :)
    >> Z tym, ze te, bardzo bezpieczne rozwiazania, bylyby nie do
    >> zaakceptowania dla zwyklego uzytkownika samochodu ze wzgledu na
    >> uciazliwosc.
    >
    > Sa na to opracowania, np
    > http://ftp.rta.nato.int/public//PubFullText/RTO/EN/R
    TO-EN-HFM-113///EN-HFM-113-06.pdf
    >
    >
    > Niby komus sie udalo przezyc 200g, ale wedle tamtejszych wykresow
    > czlowiek wytrzymuje 45g bez wiekszych uszkodzen, a mniej wiecej powyzej
    > 100g uszkodzenia sa juz powazne.
    >
    > Samochod jadacy 100km/h potrzebuje 40g zeby sie zatrzymac na drodze 1m.

    No i w sumie to wystarczy jako podsumowanie dyskusji.
    Bo rezerwy są i jest jeszcze dużo do poprawienia, jak widać samochód w
    którym da się przeżyć zderzenie przy 100km/h jest do zbudowania.

    Tylko póki co nikt takiego budował nie będzie, bo więcej gwiazdek
    dostanie taki który będzie bardziej miękki i na metrze wyhamuje z 64km/h
    ze średnim przeciążeniem 16g.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: