  • Data: 2010-03-16 18:59:54
    Temat: Re: Pił i zabił - pójdzie siedzieć (?)
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:

    > spojrz na testu smarta.

    No wyniki tego testu nie są złe pomimo że strefa zgniotu bardzo krótka.

    > Albo w sam raz - ludzie sa zywi wiec nie zostali zmiazdzeni, a
    > przyspieszenia nie byly zbyt duze.

    No pewnie w znakomitej większości wypadków ani nie kończy się strefa
    zgniotu, ani nie są przekroczone niebezpieczne przeciążenia.
    Chodzi mi o to że wraz ze wzrostem prędkości przy uderzeniu szybciej
    skończy się strefa zgniotu niż zostaną przekroczone niebezpieczne
    przeciążenia.

    > No niestety .. a moze wiecej sie i tak nie da ?

    Skoro w Smarcie z tak krótką strefą zgniotu da się przy 64km/h, to w
    samochodzie z dłuższym przodem da się utrzymać porównywalny poziom
    opóźnień przy wyższej prędkości.