-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl
!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giga
news.com!nx01.iad01.newshosting.com!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshost
ing.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atla
ntis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pił i zabił - pójdzie siedzieć (?)
Date: Tue, 16 Mar 2010 18:59:54 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 34
Message-ID: <hnoh3i$kk5$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hni2ks$aoj$1@news.interia.pl>
<1...@4...com>
<hnihke$d5j$1@inews.gazeta.pl> <hnjdim$bho$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hnjk8s$52d$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hnjp6q$l3c$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<b...@4...com>
NNTP-Posting-Host: ccy226.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1268762546 21125 83.30.148.226 (16 Mar 2010
18:02:26 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Mar 2010 18:02:26 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <b...@4...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2264753
[ ukryj nagłówki ]J.F. pisze:
> On Sun, 14 Mar 2010 23:47:28 +0100, Tomasz Pyra wrote:
>> Jeżeli chodzi o uderzenie w nieodkształcającą się przeszkodę, typu
>> betonowa ściana, to oczywiście przeciążenia w twardszym samochodzie będą
>> wyższe, jednak prawdę mówiąc nie słyszałem o przypadku żeby ktoś zapięty
>> w pasy, przy poprawnie działających poduszkach zginął w niezgniecionym
>> samochodzie z powodu przeciążeń.
>
> spojrz na testu smarta.
No wyniki tego testu nie są złe pomimo że strefa zgniotu bardzo krótka.
>> Mój wniosek jest stąd, że często dochodzi do sytuacji kiedy straż
>> pożarna wycina zakleszczone (często żywe) osoby z samochodu (czyli
>> strefa zgniotu okazała się zbyt miękka)
>
> Albo w sam raz - ludzie sa zywi wiec nie zostali zmiazdzeni, a
> przyspieszenia nie byly zbyt duze.
No pewnie w znakomitej większości wypadków ani nie kończy się strefa
zgniotu, ani nie są przekroczone niebezpieczne przeciążenia.
Chodzi mi o to że wraz ze wzrostem prędkości przy uderzeniu szybciej
skończy się strefa zgniotu niż zostaną przekroczone niebezpieczne
przeciążenia.
>> Czyli test premiuje samochody które przy testowych 64km/h zużyją całość
>> strefy zgniotu
>
> No niestety .. a moze wiecej sie i tak nie da ?
Skoro w Smarcie z tak krótką strefą zgniotu da się przy 64km/h, to w
samochodzie z dłuższym przodem da się utrzymać porównywalny poziom
opóźnień przy wyższej prędkości.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.03.10 19:08 Tomasz Pyra
- 16.03.10 20:32 J.F.
- 17.03.10 10:42 kamil
- 17.03.10 10:48 kamil
- 17.03.10 22:55 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=