eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPił i zabił - pójdzie siedzieć (?)Re: Pił i zabił - pójdzie siedzieć (?)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl
    !newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giga
    news.com!nx01.iad01.newshosting.com!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshost
    ing.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atla
    ntis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pił i zabił - pójdzie siedzieć (?)
    Date: Tue, 16 Mar 2010 18:59:54 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <hnoh3i$kk5$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hni2ks$aoj$1@news.interia.pl>
    <1...@4...com>
    <hnihke$d5j$1@inews.gazeta.pl> <hnjdim$bho$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hnjk8s$52d$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hnjp6q$l3c$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <b...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: ccy226.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1268762546 21125 83.30.148.226 (16 Mar 2010
    18:02:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Mar 2010 18:02:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <b...@4...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2264753
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. pisze:
    > On Sun, 14 Mar 2010 23:47:28 +0100, Tomasz Pyra wrote:
    >> Jeżeli chodzi o uderzenie w nieodkształcającą się przeszkodę, typu
    >> betonowa ściana, to oczywiście przeciążenia w twardszym samochodzie będą
    >> wyższe, jednak prawdę mówiąc nie słyszałem o przypadku żeby ktoś zapięty
    >> w pasy, przy poprawnie działających poduszkach zginął w niezgniecionym
    >> samochodzie z powodu przeciążeń.
    >
    > spojrz na testu smarta.

    No wyniki tego testu nie są złe pomimo że strefa zgniotu bardzo krótka.


    >> Mój wniosek jest stąd, że często dochodzi do sytuacji kiedy straż
    >> pożarna wycina zakleszczone (często żywe) osoby z samochodu (czyli
    >> strefa zgniotu okazała się zbyt miękka)
    >
    > Albo w sam raz - ludzie sa zywi wiec nie zostali zmiazdzeni, a
    > przyspieszenia nie byly zbyt duze.

    No pewnie w znakomitej większości wypadków ani nie kończy się strefa
    zgniotu, ani nie są przekroczone niebezpieczne przeciążenia.
    Chodzi mi o to że wraz ze wzrostem prędkości przy uderzeniu szybciej
    skończy się strefa zgniotu niż zostaną przekroczone niebezpieczne
    przeciążenia.

    >> Czyli test premiuje samochody które przy testowych 64km/h zużyją całość
    >> strefy zgniotu
    >
    > No niestety .. a moze wiecej sie i tak nie da ?

    Skoro w Smarcie z tak krótką strefą zgniotu da się przy 64km/h, to w
    samochodzie z dłuższym przodem da się utrzymać porównywalny poziom
    opóźnień przy wyższej prędkości.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: