-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl
!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giga
news.com!nx01.iad01.newshosting.com!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshost
ing.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atla
ntis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pił i zabił - pójdzie siedzieć (?)
Date: Tue, 16 Mar 2010 18:59:54 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 34
Message-ID: <hnoh3i$kk5$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hni2ks$aoj$1@news.interia.pl>
<1...@4...com>
<hnihke$d5j$1@inews.gazeta.pl> <hnjdim$bho$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hnjk8s$52d$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hnjp6q$l3c$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<b...@4...com>
NNTP-Posting-Host: ccy226.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1268762546 21125 83.30.148.226 (16 Mar 2010
18:02:26 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Mar 2010 18:02:26 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <b...@4...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2264753
[ ukryj nagłówki ]J.F. pisze:
> On Sun, 14 Mar 2010 23:47:28 +0100, Tomasz Pyra wrote:
>> Jeżeli chodzi o uderzenie w nieodkształcającą się przeszkodę, typu
>> betonowa ściana, to oczywiście przeciążenia w twardszym samochodzie będą
>> wyższe, jednak prawdę mówiąc nie słyszałem o przypadku żeby ktoś zapięty
>> w pasy, przy poprawnie działających poduszkach zginął w niezgniecionym
>> samochodzie z powodu przeciążeń.
>
> spojrz na testu smarta.
No wyniki tego testu nie są złe pomimo że strefa zgniotu bardzo krótka.
>> Mój wniosek jest stąd, że często dochodzi do sytuacji kiedy straż
>> pożarna wycina zakleszczone (często żywe) osoby z samochodu (czyli
>> strefa zgniotu okazała się zbyt miękka)
>
> Albo w sam raz - ludzie sa zywi wiec nie zostali zmiazdzeni, a
> przyspieszenia nie byly zbyt duze.
No pewnie w znakomitej większości wypadków ani nie kończy się strefa
zgniotu, ani nie są przekroczone niebezpieczne przeciążenia.
Chodzi mi o to że wraz ze wzrostem prędkości przy uderzeniu szybciej
skończy się strefa zgniotu niż zostaną przekroczone niebezpieczne
przeciążenia.
>> Czyli test premiuje samochody które przy testowych 64km/h zużyją całość
>> strefy zgniotu
>
> No niestety .. a moze wiecej sie i tak nie da ?
Skoro w Smarcie z tak krótką strefą zgniotu da się przy 64km/h, to w
samochodzie z dłuższym przodem da się utrzymać porównywalny poziom
opóźnień przy wyższej prędkości.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.03.10 19:08 Tomasz Pyra
- 16.03.10 20:32 J.F.
- 17.03.10 10:42 kamil
- 17.03.10 10:48 kamil
- 17.03.10 22:55 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-27 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2024-12-27 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-27 zasniecie
- 2024-12-27 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-26 zapora Zagorze