    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pijany Polak=Trzeżwy Austryjak!!
    Date: Mon, 01 Nov 2010 20:52:40 +0100

    On Mon, 01 Nov 2010 20:36:11 +0100, Jakub Witkowski wrote:

    >Ależ wręcz przeciwnie - wraz ze zmianą progu na powszechny w innych krajach 0.5,
    >odsetek sprawców spełniających definicję "bycia pod wpływem" obniży się jeszcze
    bardziej :)

    Nie jestem taki pewien - rodacy po poluznieniu obrozy zaczna pic przed
    jazda, i znow sie okaze ze sporo nie docenilo limitu :-)

    Dopiero po paru latach sie ugruntuje wiedza ile to teraz mozna wypic.

    Na wypadkowosc wplyw bedzie raczej niewielki - kto sie potrafi
    ograniczyc ten raczej statystyk nie podniesie, kto mocno pijany jezdzi
    i dzis ten nadal bedzie, tylko niektorzy sie zagalopuja, ale tu mam
    mam nadzieje ze to nie beda duze ilosci ..

    J.