  • Data: 2010-11-01 21:25:02
    Temat: Re: Pijany Polak=Trzeżwy Austryjak!!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale tutaj należy szczerze przyznać, że ta obecna zmiana zachowań -
    > ograniczenie
    > prędkości, większa ostrożność, trzymanie się przepisów - poprawia
    > bezpieczeństwo :)
    > I gdyby nie ona, jakieś zwiększenie ryzyka by jednak było...

    Oczywiście, że tak. Jednak w tym wszystkim jest coś parszywego dla
    normalnego człowieka - jak mnie czasem mają okazję zatrzymać (rzadko)
    wieczorową (nocną) porą, to zawsze pada pytanie - pił pan? Nie. To
    czemu tak wolno? Przecież jest 50km/h. Ale nikt tutaj tak nie jeździ.
    Aha, znaczy jak ktoś zgodnie z przepisami to pijany? Nie, nie, tego
    nie powiedziałem...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.