  • Data: 2010-11-01 21:02:39
    Temat: Re: Pijany Polak=Trzeżwy Austryjak!!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-01 20:52, J.F. pisze:

    > Nie jestem taki pewien - rodacy po poluznieniu obrozy zaczna pic przed
    > jazda, i znow sie okaze ze sporo nie docenilo limitu :-)

    Jasne - zmiana z 0,2 na 0,5 spowoduje wzrost spożycia przed jazdą?
    Ekhem... Choć w sumie - zawsze się spożywa przed jazdą, więc może
    zdefiniuj co miałeś na myśli pisząc 'zaczna pic przed jazda'.

    > Dopiero po paru latach sie ugruntuje wiedza ile to teraz mozna wypic.

    LOL - różnica raczej jest niewielka jeżeli ktoś ma zamiar nawalony
    wsiadać do samochodu.

    > Na wypadkowosc wplyw bedzie raczej niewielki - kto sie potrafi
    > ograniczyc ten raczej statystyk nie podniesie, kto mocno pijany jezdzi
    > i dzis ten nadal bedzie, tylko niektorzy sie zagalopuja, ale tu mam
    > mam nadzieje ze to nie beda duze ilosci ..

    No widzisz - tylko potwierdzasz, że głupim to bez różnicy, a dla
    rozsądnych jednak ma to znaczenie.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.