  • Data: 2010-11-01 21:43:09
    Temat: Re: Pijany Polak=Trzeżwy Austryjak!!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-01 21:32, DoQ pisze:

    > Acha.
    > Na dzień dzisiejszy wygląda to tak: wypiłeś, nie jesteś pewien czy
    > przekroczyłeś 0.2promila - ale wsiadasz i trzęsiesz portkami mijając po
    > drodze patrol drogówki. Po podniesieniu granicy do 0,5promila będziesz
    > trząsł portkami czy przypadkiem nie masz jeszcze 0,67promila. Gdzie tu
    > komfort i spokój psychiczny?

    Zmartwię Ciebie - dla mnie (jak i dla wielu osób) pewnie by to trochę
    zmieniło. Może bym wypił na imprezie kieliszek szampana, czy wina
    do obiadu u rodziny. Nie miałbym przynajmniej obiekcji po wypitych
    paru piwach wieczorem i jeździe rano. Zaznaczam - paru. Wiele osób
    tak robi i jeździ.

    > Ale co Ci tak to przeszkadza? Boisz sie zasilić statystykę?

    Póki co, to to całe pieprzenie powoduje to, że nawet nie dotykam
    piwa/wina jak mam w perspektywie pojechać do domu, by ktoś mnie
    przypadkiem nie zaliczył po piwie/dwóch, kieliszku wina/dwóch/trzech
    do morderców nienarodzonych fortepianów, a nawaleni jak jeździli tak
    sobie jeżdżą - z promilem, dwoma, trzema...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.