  • 121. Data: 2012-02-24 16:42:27
    Temat: Re: Piętnastoletni fotograf przyrody nagrodzony przez BBC
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-02-24 14:14:02 +0000, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

    > To ten Adam co rzucił skoki i zajął się czymś w czym nie jest najlepszy ale
    > to lubi? Ten Adam którego rodzina była od pokoleń związana ze skokami więc
    > w domu była presja żeby też skakał i być może to nie on przyszedł do mamy
    > ale raczej ojciec do niego żeby go wysłać na obóz (wymyślam - nie wiem jak
    > zaczęła się jego kariera)?

    Jak wszystkich polskich skoczków. Wylazł z chałupy i żeby dostać się do
    sklepu musiał se skocyć.
    hej.
    Pozdrowienia z B-B
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 122. Data: 2012-02-24 17:23:05
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/02/2012 13:57, Henry(k) wrote:

    > Ja się nie interesuję przeszłością ludzi których dostaję do zespołu - każdy
    > dostaje zadanie na start i wtedy go oceniam. Może dziwny jestem, ale
    > szefowa rozlicza mnie z aktualnych efektów więc interesuje mnie tylko to
    > jak wykonują bieżące zadania.

    Nie interesujesz się przeszłością, więc nie sprawdzisz nawet czy mają
    odpowiednie kwalifikacje? Ciekawostka.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 123. Data: 2012-02-24 17:23:51
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/02/2012 14:22, Catholic wrote:

    > Janko, może za inwalidę Cię biorą.. :)
    > Sorki, nie mogłem się powstrzymać.

    Umysłowego zapewne..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 124. Data: 2012-02-24 17:33:33
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 24, 12:23 pm, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Umysłowego zapewne..

    Odkywasz to, co ja odkrylem juz kilka lat temu i od czasu do czasu
    przypominam, o tym umyslowym inwalidzie.

    ZD

  • 125. Data: 2012-02-24 17:35:02
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-24 18:23, kamil pisze:
    > Umysłowego zapewne..

    Jeszcze mnie obsyp piaskiem :)
    Walcz dziś dziennie, a jutro będzie kac :)

    --
    pozdrawia Adam
    /osiem procent badanych martwi się, że ich iPod jest zazdrosny o ich

  • 126. Data: 2012-02-24 17:38:10
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 24, 11:35 am, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Więcej szacunku, być może jeden z tych tetryków Cię spłodził.

    On jest ofiara peknietej prezerwatywy.

    ZD

  • 127. Data: 2012-02-24 17:49:27
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 24, 12:35 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Jeszcze mnie obsyp piaskiem :)
    > Walcz dziś dziennie, a jutro będzie kac :)

    Pewnego razu Jasio nie przyszedl do szkoly.
    Nastepnego dnia, nauczycielka pyta Jasia, dlaczego wczoraj nie bylo go
    w szkole.
    Jasio odpowiada, ze musial zaprowadzic owce do barana.
    Nauczycielka - Jasiu, to tata nie mogl tego zrobic?
    - Nie prosze Pani, bo jak tata zrobil to poprzednim razem, to potem ja
    sie urodzilem.

    ZD

  • 128. Data: 2012-02-24 18:18:40
    Od: " Gil" <g...@g...pl>

    Henry(k) <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał(a):

    > BTW: byłem kiedyś z nimi na plenerze - 4 rano, szur, szur wszyscy na łąkę,
    > zostałem tylko ja, wstałem o 8, zjadłem śniadanie i poczekałem aż wrócą.
    > Fajne zdjęcia zrobili. Ale i tak już nigdy więcej na ich plener nie
    > pojechałem ;-)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Henry

    Fotografia przestała chyba juz być jakimś hobby.
    Powiedzieć - mam hobby - fotografię to tak jak powiedziec jestem internautą z
    zamiłowania. Czyli nic. Warto robic zdjęcia, znać sie na sprzęcie ale teraz to
    juz tylko dodatek do normalnego życia z pracą, i jakimś zainteresowaniem co
    trzeba zgłębiać.
    Mi sie juz nie chce wchodzić na te portfolia ludzi którzy pieknie robia
    zdjęcia samotnych drzew we mgle. Piękne łąki o zachodzie słońca.
    Wszystko kłamstwa. Lepiej to samemu zobaczyć i iść naprawe te 30 km w deszczu
    a na koniec zdjęcia nie zrobić albo zrobic dla siebie i się nie chwalić.
    Mi ochota do robienia zdjęć nie przeszła. Robię dla siebie, rodziny.
    Ale przeszedł mi okres, że fotografia to coś, co jest godne uwagi.
    Niedawno pisali o tym, że nagrodę wygrał jakiść fotograf co czekał aż sępy
    zbiliżą się do konającego dziecka, zamiast je odgonić i pomóc. Dziękuję.
    Dla mnie to nie nowina. Byłem sam przy śmierci bliskich osób.

  • 129. Data: 2012-02-24 18:20:16
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 24 Feb 2012 17:23:05 +0000, kamil napisał(a):

    > Nie interesujesz się przeszłością, więc nie sprawdzisz nawet czy mają
    > odpowiednie kwalifikacje? Ciekawostka.

    Znaczy jeśli o mnie chodzi to tak - aczkolwiek zanim trafią do firmy
    przechodzą przez rekrutację i czegoś tam od nich wymagają - choć zazwyczaj
    jak ktoś chce i trafi na okres gdy wpada dużo nowych projektów, to się
    dostanie tak czy siak.
    Ja nie mam wpływu na rekrutację, tylko dostaję "świeżaka" do zespołu, daję
    potem zadanie, tłumaczę co i jak, i zostawiam. Jak czegoś nie umie to się
    dopyta i douczy - wolę takiego co się szybko uczy od takiego co już
    przyjdzie z jakąś wiedzą. Czasami nawet wiedza przeszkadza - bo gość niby
    dobrze sobie radzi, ale nie wiadomo co będzie jak się zdarzy jakaś sytuacja
    krytyczna (a błędy każdemu się zdarzają - ja też je popełniam).
    Owszem - czasami trafia się ktoś kogo szybko wypycha się do "zadań
    pomocniczych" albo pisania dokumentacji i czeka na koniec okresu próbnego,
    ale czasami trafia się na "perełki" - po cv tego nie widać i nie dam
    odpowiedzialnego zadania nikomu kogo sam nie sprawdzę.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 130. Data: 2012-02-24 21:29:56
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-02-24 18:18:40 +0000, " Gil" <g...@g...pl> said:

    > Fotografia przestała chyba juz być jakimś hobby.

    Fotografia cyfrowa umiejscowiła fotografię tam gdzie jej miejsce. Już
    nikt z niej sztuki nie robi. I nigdy nią nie była.