  • 111. Data: 2012-02-24 13:41:14
    Temat: Re: Piętnastoletni fotograf przyrody nagrodzony przez BBC
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 24 Feb 2012 12:42:02 +0000, kamil <k...@s...com> wrote:

    >Ah, czyli bezrobotny erotoman-gawędziarz, ewentualnie trep na
    >emeryturze. Wszystko już rozumiem.
    Ah ta dzisiejsza młodzież, nawet *minimum* trudu nie włoży aby
    sprawdzić czy mówi z sensem :(
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 112. Data: 2012-02-24 13:44:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-24 14:33, Henry(k) pisze:
    > BTW: byłem kiedyś z nimi na plenerze - 4 rano, szur, szur wszyscy na łąkę,
    > zostałem tylko ja, wstałem o 8, zjadłem śniadanie i poczekałem aż wrócą.
    > Fajne zdjęcia zrobili. Ale i tak już nigdy więcej na ich plener nie
    > pojechałem ;-)

    Ajuści musisz być Bezrobotnym Byłym Emerytowanym Żołnierzem Bez Ambicji :)

    --
    pozdrawia Adam
    /wymyśliłem certyfikat na ziewanie, szukam wspólnika z dojściami/

  • 113. Data: 2012-02-24 13:57:03
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 24 Feb 2012 11:43:52 +0000, kamil napisał(a):

    > A jakie dla pracodawcy w firmie X ma znaczenie, że byłem świetny w
    > firmie Y? Lepiej żeby zatrudnił kogoś, kto usiądzie i powie że "tak się
    > nie da" poparte życiowymi mądrościami.

    Ja się nie interesuję przeszłością ludzi których dostaję do zespołu - każdy
    dostaje zadanie na start i wtedy go oceniam. Może dziwny jestem, ale
    szefowa rozlicza mnie z aktualnych efektów więc interesuje mnie tylko to
    jak wykonują bieżące zadania.

    Henry

  • 114. Data: 2012-02-24 14:14:02
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 24 Feb 2012 11:51:07 +0000, kamil napisał(a):

    > - Mamo, mogę pojechać na obóz narciarski?
    > - Nic z tego Adaś
    > - Ale ja wygrałem konkurs młodzieżowy!
    > - A co to taki konkurs, jutro o tobie zapomną. Zobacz na ojca - siedzi
    > na kanapie, nic w życiu nie osiągnął a jaki jest szczęśliwy. Jachu!
    > JAACHUUU! Odstaw piwo i wytłumacz Adasiowi na czym polega życie!

    To ten Adam co rzucił skoki i zajął się czymś w czym nie jest najlepszy ale
    to lubi? Ten Adam którego rodzina była od pokoleń związana ze skokami więc
    w domu była presja żeby też skakał i być może to nie on przyszedł do mamy
    ale raczej ojciec do niego żeby go wysłać na obóz (wymyślam - nie wiem jak
    zaczęła się jego kariera)?

    Henry

  • 115. Data: 2012-02-24 14:22:39
    Od: Catholic <s...@i...pl>

    > He, starzejący się człowiek, którego co chwilę pytają ''ulgowy''? :)

    Janko, może za inwalidę Cię biorą.. :)
    Sorki, nie mogłem się powstrzymać.

  • 116. Data: 2012-02-24 14:54:09
    Od: Catholic <s...@i...pl>

    .

    > Szczera prawda tetryków, od kiedy to mądrość przychodzi automatycznie z
    > wiekiem? Domy starców pełne są takich medrców robiących pod siebie i nie
    > pamietających imienia żony, ich też mam brać za autorytet?

    Nie musisz, wystarczy, że sobie uświadomisz, że w mgnieniu oka staniesz
    się takim. Na pocieszenie - na jeszcze krócej niż mgnienie oka.
    Pozdr.J

  • 117. Data: 2012-02-24 15:18:20
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-24 15:54, Catholic pisze:
    > Nie musisz, wystarczy, że sobie uświadomisz, że w mgnieniu oka staniesz
    > się takim. Na pocieszenie - na jeszcze krócej niż mgnienie oka.

    A wtedy jedni będą mieć niespełnione wygórowane ambicje, a inni
    wspomnienia :)

    --
    pozdrawia Adam
    /przyszła drożyzna i nie wiem, czy kupywać Fakt, czy Super Express/

  • 118. Data: 2012-02-24 15:50:40
    Od: Catholic <s...@i...pl>

    > Chyba w Twoim hermetycznym świecie. Jeśli sugerujesz, iż najlepsi
    > światowi fotograficy zarabiają kwoty oscylujące wokół dochodów
    > zaradnego, polskiego kotleciarza, to pozostaje się tylko uśmiechnąć z
    > politowaniem.

    Na świecie nie ma "fotografików". To polski wymysł z założenia mający
    nobilitować na artystę w odróżnieniu do fotografów z Cechu Rzemiosł
    Różnych (było coś takiego) . Następna narodowa bzdura.
    POzdr.J.

  • 119. Data: 2012-02-24 15:54:52
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 24 Feb 2012 14:44:08 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Ajuści musisz być Bezrobotnym Byłym Emerytowanym Żołnierzem Bez Ambicji :)

    Sąsiedzi i tak czasami myślą że jestem bezrobotny bo ciągle w domu siedzę i
    tylko z psem wychodzę ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry - niestety nie emeryt

  • 120. Data: 2012-02-24 16:35:40
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-02-24 11:45:47 +0000, kamil <k...@s...com> said:

    > Szczera prawda tetryków, od kiedy to mądrość przychodzi automatycznie z
    > wiekiem? Domy starców pełne są takich medrców robiących pod siebie i
    > nie pamietających imienia żony, ich też mam brać za autorytet?

    Więcej szacunku, być może jeden z tych tetryków Cię spłodził.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam