  • 101. Data: 2012-02-24 07:57:52
    Temat: Re: Piętnastoletni fotograf przyrody nagrodzony przez BBC
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2012-02-23 19:26, Janko Muzykant pisze:

    > Rozumiem, że tu także matura zdana niedawno,

    Chyba za Giertycha :D

    JD

  • 102. Data: 2012-02-24 07:59:35
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 23 Feb 2012 15:07:20 +0000, kamil napisał(a):

    > Może nawet kolejny wiersz napiszesz i skomentujesz przyznanie Nobla
    > Szymborskiej? Przecież co to za cyrk, wystarczy chcieć pisać i mieć
    > długopis. Gdyby tobie się chciało to też byś mógł, więc na Nobla nie
    > zasłużyła.

    Odkąd Obama dostał nobla to wydaje mi się że wartość tej nagrody jest...
    uznaniowa...
    Szymborskiej znam jeden wiersz i bardzo go lubię. Ale nie dlatego że jest
    noblistką tylko dlatego że jest dobry. Fajnie że ktoś dostał nagrodę. Jego
    to zmotywuje. Ale dla odbiorcy nie powinno to mieć znaczenia. Jak z filmami
    - czy ma dla Ciebie znaczenie że aktor grający w filmie X dostał oskara za
    rolę w filmie Y?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 103. Data: 2012-02-24 11:43:52
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/02/2012 07:59, Henry(k) wrote:

> [...]
    > - czy ma dla Ciebie znaczenie że aktor grający w filmie X dostał oskara za

    A jakie dla pracodawcy w firmie X ma znaczenie, że byłem świetny w
    firmie Y? Lepiej żeby zatrudnił kogoś, kto usiądzie i powie że "tak się
    nie da" poparte życiowymi mądrościami.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 104. Data: 2012-02-24 11:45:47
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 23/02/2012 17:56, JA wrote:

    > Naprawdę wierzysz w to co piszesz?
    > To nie jest malkontenctwo. To po prostu szczera prawda poparta kilkoma
    > latami życia więcej niż do matury.

    Szczera prawda tetryków, od kiedy to mądrość przychodzi automatycznie z
    wiekiem? Domy starców pełne są takich medrców robiących pod siebie i nie
    pamietających imienia żony, ich też mam brać za autorytet?

    Nie każdemu w życiu wyjdzie, ale nie każdy wylewa potem swoje żale tak
    jak Janek.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 105. Data: 2012-02-24 11:51:07
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 23/02/2012 19:14, JA wrote:

    > Gówno, a nie potrafią jeździć. Ile lat trwała Małyszomania? Ile lat
    > szkolono jego następców? Jeden się znalazł co to może coś wyskacze.
    > Teraz wszyscy biegają i też będą sukcesy.

    - Mamo, mogę pojechać na obóz narciarski?
    - Nic z tego Adaś
    - Ale ja wygrałem konkurs młodzieżowy!
    - A co to taki konkurs, jutro o tobie zapomną. Zobacz na ojca - siedzi
    na kanapie, nic w życiu nie osiągnął a jaki jest szczęśliwy. Jachu!
    JAACHUUU! Odstaw piwo i wytłumacz Adasiowi na czym polega życie!

    Ojej.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 106. Data: 2012-02-24 12:06:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-24 12:45, kamil pisze:
    > Nie każdemu w życiu wyjdzie, ale nie każdy wylewa potem swoje żale tak
    > jak Janek.

    Człowieku młody (śmiesznie pisać tak, jak się nie ma jeszcze
    czterdziestki), może byś raczył przyjąć choć tę jedną rzecz na wiarę,
    skoro na rozum się nie da, rzecz taką, iż ani nie mam żadnych żali, ani
    żadnych ambicji foto, gdyż jest to rzecz zbyt marna jak na ambicje moje,
    ani też nie jestem niespełnionym starcem, lecz bardzo zadowolonym z
    życia człowiekiem używającym go sobie do woli każdego dnia.
    W tym tygodniu pracowałem jakieś pięć godzin, poza tym zajmowałem się
    rzeczami, które lubię i nie jest to fotografia, gdyż akurat nie mam w
    tym tygodniu na nią kaprysu. To jest moje osiągnięcie, znacznie większe,
    niż kiedyś zakładałem.

    --
    pozdrawia Adam
    /gdyby zebrać wszystkie łzy świata i wysłać do Somalii, wyrosłaby tam

  • 107. Data: 2012-02-24 12:42:02
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/02/2012 12:06, Janko Muzykant wrote:

> [...]
    > rzeczami, które lubię i nie jest to fotografia, gdyż akurat nie mam w
    > tym tygodniu na nią kaprysu. To jest moje osiągnięcie, znacznie większe,

    Ah, czyli bezrobotny erotoman-gawędziarz, ewentualnie trep na
    emeryturze. Wszystko już rozumiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 108. Data: 2012-02-24 13:01:01
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-24 13:42, kamil pisze:

    > Ah, czyli bezrobotny erotoman-gawędziarz, ewentualnie trep na
    > emeryturze. Wszystko już rozumiem.

    Byłem pewien, że to napiszesz :)
    Pięć razy pudło, ale próbuj dalej. Tylko uważaj, bo bardzo szybko
    zbliżasz się do poziomu Z :)

    --
    pozdrawia Adam
    /ale ja kłamać potrafię tylko za pieniądze.../

  • 109. Data: 2012-02-24 13:20:11
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2012-02-24 14:01, Janko Muzykant pisze:

    > Byłem pewien, że to napiszesz :)
    > Pięć razy pudło, ale próbuj dalej. Tylko uważaj, bo bardzo szybko
    > zbliżasz się do poziomu Z :)

    Powoli zaczyna rozumieć, że to Ty miałeś rację
    i zwieracze puszczają.
    Zabawny gość :)

    JD

  • 110. Data: 2012-02-24 13:33:10
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 23 Feb 2012 16:18:29 +0000, kamil napisał(a):

    > Więc gdzie te miliony dobrych fotografii?

    Na przykład tutaj:
    http://www.fotografia-przyrodnicza.art.pl/galeria.ph
    bardzo dużo zdjęć

    BTW: byłem kiedyś z nimi na plenerze - 4 rano, szur, szur wszyscy na łąkę,
    zostałem tylko ja, wstałem o 8, zjadłem śniadanie i poczekałem aż wrócą.
    Fajne zdjęcia zrobili. Ale i tak już nigdy więcej na ich plener nie
    pojechałem ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry