  • 91. Data: 2012-02-23 19:56:25
    Temat: Re: Piętnastoletni fotograf przyrody nagrodzony przez BBC
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-23 20:39, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Z pisaniny tego wsiowego glupka, wywnioskowac mozna, ze on sam ma zal
    > do samego siebie i tylko usilnie chce wmawiac sobie i wszystkim innym,
    > ze tak musi byc i ze tak jest dobrze.
    > To jakis nieudacznik, ktoremu przeszkadza, ze sa ludzie, ktorzy cos
    > robia, cos chca miec, cos chca osiagnac i ze niektorym sie udaje.
    > Zal mu dupe sciska, ze jemu nic sie nie udaje.
    > Chlopine bozia ukarala nie tylko jego szpetna uroda, ale i ulomnoscia
    > umyslowa.

    Napisz, ale coś nowego, nie to samo w kółko. Jak będzie fajne, to znowu
    się tu załapiesz:
    http://as.elte-s.com/ja/o_mnie.htm

    --
    pozdrawia Adam
    /moja głowa jest bardzo cenna, gdzie kupię folię ochronną na czoło?/

  • 92. Data: 2012-02-23 20:00:01
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Zrób jak wyżej i porównaj, co z tego wyjdzie.

    ...braknie mi ciebie, w moim narożniku..................

    pozdrawiam
    s_13

  • 93. Data: 2012-02-23 20:21:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JA wrote:

    > Znajdź lauretatów ostatnicz 10 konkursów WPP i BBC. Zobacz co robią.

    jak jeszcze żyją... :/

  • 94. Data: 2012-02-23 20:37:11
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 23, 11:49 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > ambicje? Toż to tylko zabawa, przyjemność. Żeby z tego żyć, trzeba mieć
    > inny, znacznie większy i mniej powszechny talent - trzeba być
    > przedsiębiorczym. Tylko równie dobrze można wtedy najlepiej we wsi
    > puszczać bańki albo najcelniej na klatce pluć. W przeciwnym wypadku - to
    > jest praca, raczej gorsza niż lepsza, z niewielką nadwyżką wolnych
    > środków i czasu, z ciągłym gonieniem za klientem. Robi się głównie
    > bzdury i jeśli ma się jakiekolwiek ambicje estetyczne, po prostu kurwi
    > się. Kiepska inwestycja z tendencją do jeszcze większego skiepszczenia.

    Moze i innym otworzysz w koncu oczy na to, ze masz skurwione swoje
    zycie, z tendencją do jeszcze większego skiepszczenia.
    Czasami to az mi cie zal, ze taki z ciebie nieudacznik, ze nie masz
    "jakis" minimalnych ambicji, do osiagniecia czegos lepszego w swoim
    zyciu niz to nedzne bytowanie, jakie do tej pory przedstawiasz.

    ZD

  • 95. Data: 2012-02-23 20:45:56
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 23, 12:35 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > On to lubi, jak ja lubię łazić po błocie, a ty się dopieprzać. Hobby to
    > jest.

    > Nie załapałeś coś. Otóż ja właśnie piszę, że z poezją nie jest już
    > ''takie miki'' jak z pstrykaniem.

    > I pewnie ładnie tańczy. Na pewno. Powinien wystąpić w tańcu z gwiazdami.
    > Międzynarodowym. Tak, potrzebujemy nowego Małysza. Już go kochamy. Ktoś
    > go obraża? Jak śmie? :)
    > Na razie chłopak lubi przyrodę, potrafi obsługiwać aparat, jest
    > cierpliwy i ma średniozamożnych rodziców. Więcej raczej nie wiemy nic.

    Mimo, ze nic wiecej nie wiecie towarzyszu, to chetnie juz zabraliscie
    sie, za ujebywanie chlopaka na samym starcie i tylko dlatego, ze
    zdobyl nagrode w konkursie.
    To taka wasza, towarzyszu, mendalnosc .
    Sami, towarzyszu, nie potraficie - co jo godom, co jo godom - mialo
    byc nie chce wam sie i czasu szkoda, ale juz wam czasu nie szkoda na
    ujebywanie kogos, komu sie chce i kto potrafi.
    Tfu, towarzyszu, wasza "hebana" mac.

    ZD

  • 96. Data: 2012-02-23 20:50:12
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 23, 12:43 pm, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Jak dotąd to ty dopieprzyłeś się słuszności jego nagrody, a ja próbuję
    > to sprostować. Takie hobby.

    > Jeden z nas rzeczywiście nie łapie ironii, nie będę wskazywać palcem w
    > nadziei, że sam w końcu ją zauważysz.

    Nie licz na to - on jest za tepy, zeby to do niego dotarlo.
    On ma mentalnosc postkomuszego urzedniczyny nizszego szczebla, co to
    dowartowsciowuje sie, wlasnie takimi dyskusjami.

    ZD

  • 97. Data: 2012-02-23 21:01:17
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-02-23 19:06:04 +0000, DoQ <p...@g...com> said:

    > Wasze zdjęcia owszem.

    Ja ostatnie zdjęcia robiłem za pieniądze w połowie lat 90-tych. Potem
    zająłem się zarabianiem pieniędzy, a zdjęcia robiłem dla przyjemności.
    I tak mi zostało. Na stocku, ani na kotlecie mnie i moich zdjęć nie
    zobaczysz.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 98. Data: 2012-02-23 21:05:21
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-02-23 20:21:12 +0000, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> said:

    > jak jeszcze żyją... :/

    Naprzykład bielszczanin.
    http://www.michalbudzynski.com/
    Lauretat BBC

  • 99. Data: 2012-02-23 21:31:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-23 21:37, Zygmunt Dariusz pisze:
> [...]
    > "jakis" minimalnych ambicji, do osiagniecia czegos lepszego w swoim
    > zyciu niz to nedzne bytowanie, jakie do tej pory przedstawiasz.

    Ale wiesz, że w tych swoich kilkunastu postach wysmarowałeś dokładnie
    całą litanię o sobie? Tak ci przypadkiem wyszło samo. Z tą różnicą, że
    nikomu już oczu otwierać nie musiałeś.
    Sorry innym, już kończę.

    --
    pozdrawia Adam
    /uwaga, cierpię na brak iluzji ponadprzeciętności i niedobór

  • 100. Data: 2012-02-23 22:07:07
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 23, 4:31 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Ale wiesz, że w tych swoich kilkunastu postach wysmarowałeś dokładnie
    > całą litanię o sobie? Tak ci przypadkiem wyszło samo. Z tą różnicą, że
    > nikomu już oczu otwierać nie musiałeś.
    > Sorry innym, już kończę.

    Sa juz na tej grupie ludzie, ktorym otworzylem oczy na twoj temat juz
    duzo wczesniej.
    Widoczne jesy tez, ze przybywa sporo nowych, ktorzy zaczynaja zauwazac
    to samo, co ja widzialem lata temu.
    Mozesz sie pocieszac kazda swoja wypowiedzia, bo tylko tyle ci
    pozostalo.
    Mozesz dalej ujebywac wszystkich nastepnych, ktorzy wygraja jakis
    konkurs i beda docenieni.
    Menda twojego pokroju, zawsze zostanie menda, bo albo nie potrafisz
    albo nie jestes w mocy umyslowej, aby zrozumiec, co do ciebie pisza
    inni, chocby w tym watku.
    Ciebie nie stac ani na dobry sprzet fotograficzny, ani nawet na dobry
    samochod, bo jestes zyciowa niedorajda.
    Dlatego tez, tak usilnie chcialbyc ujebywac tych, ktorzy cos
    osiagneli.
    Chlopakowi za wygranie konkursu, zamiast pogratulowac i pochwalic go
    za taki wyczyn, to roznymi pokretnymi,nieprzychylnymi i wrecz
    zalosnymi opiniami, usilujesz go sprowadzic do swojego nedznego
    bytowania.
    Usilnie starasz sie, odebrac mu, nalezne wyroznienie w dosc duzym
    konkursie, w ktorym zostal wyrozniony sposrod tysiecy innych
    uczestnikow.
    Taka menda jak ty, sama nie potrafi, to na dodatek chlopakowi
    chcialaby odebrac to, na co sobie zapracowal.

    Procz tego, od lat ciagle przepraszasz i obiecujesz, ze nie bedziesz
    wiecej ze mna dyskutowal i wyciagal mnie z kf.
    Jestes po prostu zalosna, smierdzaca, zadrosna i szubrawa gnida,
    ktora nawet swoich wlasnych obietnic nie potrafi dotrzymac.
    Coraz wiecej ludzi zaczyna dostrzegac twoja parszywa postawe,
    dyskredytujaca prace i osiagniecia ludzi zdolnych i potrafiacych
    osiagnac sukces.

    ZD