    Date: Fri, 24 Feb 2012 13:06:31 +0100
    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Piętnastoletni fotograf przyrody nagrodzony przez BBC
    <ji2v8j$9ft$1@mx1.internetia.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <ji37s5$ps5$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <ji3a35$2uq$1@inews.gazeta.pl>
    <4f4535ca$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
    <ji51p1$k7c$2@inews.gazeta.pl>
    <4f465444$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
    <ji5kn9$hvv$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <ji7t9b$jnn$4@inews.gazeta.pl>

    W dniu 2012-02-24 12:45, kamil pisze:
    > Nie każdemu w życiu wyjdzie, ale nie każdy wylewa potem swoje żale tak
    > jak Janek.

    Człowieku młody (śmiesznie pisać tak, jak się nie ma jeszcze
    czterdziestki), może byś raczył przyjąć choć tę jedną rzecz na wiarę,
    skoro na rozum się nie da, rzecz taką, iż ani nie mam żadnych żali, ani
    żadnych ambicji foto, gdyż jest to rzecz zbyt marna jak na ambicje moje,
    ani też nie jestem niespełnionym starcem, lecz bardzo zadowolonym z
    życia człowiekiem używającym go sobie do woli każdego dnia.
    W tym tygodniu pracowałem jakieś pięć godzin, poza tym zajmowałem się
    rzeczami, które lubię i nie jest to fotografia, gdyż akurat nie mam w
    tym tygodniu na nią kaprysu. To jest moje osiągnięcie, znacznie większe,
    niż kiedyś zakładałem.

    --
    pozdrawia Adam
    /gdyby zebrać wszystkie łzy świata i wysłać do Somalii, wyrosłaby tam