  • Data: 2012-02-23 19:22:48
    Temat: Re: Piętnastoletni fotograf przyrody nagrodzony przez BBC
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23-02-2012 20:05, Janko Muzykant pisze:

    > Nie. Za to - jak dla mnie - jest to głupia i prymitywna sztuczka - szus
    > z góry, lecimy i pac. Kto dalej. Trudne, ale prostackie i nudne.

    Aby głosić takie poglądy wypada samemu mieć zaplecze ambitnych
    umiejętności. Ciekawe czy umiałbyś obiektywnie spojrzeć na własną osobę
    i udowodnić, że jest chociaż jedna dziedzina życia w której nie masz
    sobie równych.
    Zaś co do skoków to też mnie nudzą, ale to nie powód żeby komuś ujmować
    talentu.

    > Wpisz sobie każdą nację, generalnie nie ma to znaczenia poza tym, że
    > niektóre bardziej się identyfikują patriotycznie.

    Akurat niespecjalnie trafiłeś pijąc to mnie w tej materii.

    > No to ich problem, że płaczą. Ja nie płaczę.

    Płakać może nie płaczesz ale czy stwierdzisz, że lepiej się natyrać za
    średnią krajową zamiast kiwnąć palcem i zarobić chociażby jej
    dziesięciokrotność?

    > Ja też nie. Ale wiele takich, co sprzedawało spłuczki albo znicze, dziś
    > mają duże biznesy. Jak się to lubi - pochwalić.

    I chwała im za to, może stać ich na hobby.

    --
    pozdr. Rzędzimir