  • Data: 2012-02-23 19:32:11
    Temat: Re: Piętnastoletni fotograf przyrody nagrodzony przez BBC
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-23 20:22, DoQ pisze:
    > Aby głosić takie poglądy wypada samemu mieć zaplecze ambitnych
    > umiejętności. Ciekawe czy umiałbyś obiektywnie spojrzeć na własną osobę
    > i udowodnić, że jest chociaż jedna dziedzina życia w której nie masz
    > sobie równych.

    Nie ma. Mało tego, ilość siedmiu miliardów ludzi sprawia, że bardzo
    trudno komukolwiek będzie dziś powiedzieć, że coś takiego posiada.
    Pomijam coś takiego, jak chwilowe utrzymanie rekordu na coś tam o jeden
    centymetr, albo setną sekundę.

    > Zaś co do skoków to też mnie nudzą, ale to nie powód żeby komuś ujmować
    > talentu.

    Ma talent do skoków, inny ma talent do graniu kolęd na zębach (widziałem
    przypadkiem takie coś gdzieś). Dużo mniej pracy, ale podobnie głupie.

    > Płakać może nie płaczesz ale czy stwierdzisz, że lepiej się natyrać za
    > średnią krajową zamiast kiwnąć palcem i zarobić chociażby jej
    > dziesięciokrotność?

    Po pierwsze - jeśli, to nie w fotografii. Tam nie ma takich stawek,
    chyba że ma się znajomości, służy się dobrym seksem lub po prostu jest
    się przedsiębiorcą, który także pstryka i część wynagrodzenia wpisuje
    sobie jest akurat w tą rubryczkę.
    Pomijam jakieś lukratywne agencje i jednorazowe akcje, to jest błąd
    statystyczny.

    Po drugie - można mieć średnią krajową (albo niewiele więcej) i dużo
    wolnego czasu - ja wolę ten scenariusz.

    > I chwała im za to, może stać ich na hobby.

    I do tego dążę od początku.

    --
    pozdrawia Adam
    /większość Polaków nie zgadza się/