  • 101. Data: 2015-02-16 21:56:39
    Temat: Re: Piesi chcą móc przechodzić na czerwonym świetle.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Shrek,

    117664,15.9568584,14z/data=!4m2!3m1!1s0x470ee291c8dc
    9e6f:0xba629e4712438e5?hl=pl
    > To co cię tak przeraziło, że "nigdy nie zapomnisz"?

    Nieużywanie wielkich liter w zaimkach drugiej osoby?

    Nie przeraziło ale wkurwiła mnie niemożebnie bezmyślność bandy
    kretynów, dowodzonej - wydawało mi się wcześniej - przez mądrego
    człowieka.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 102. Data: 2015-02-16 21:59:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Shrek,

    > Poważnie? Też masz problemy - rowerzystów wyprzedzić, nawet jak cały pas
    > zajmują. Jak wyprzedzasz samochody w takim razie, skoro z rowerzystami
    > dysponującymi zawrotną mocą 0,2 KM nie dajesz sobie rady?

    Rowerzystów jadących zgodnie z przepisami mogę wyprzedzić bez zmiany
    pasa ruchu. Przy bandzie pedalarzy muszę zwalniać do niemal zera i
    czekać na możliwość wyprzedzania.

    Uprzedzając: jadę drogą wojewódzką 2x3.5 metra. Da się wyprzedzić
    rozsądnego rowerzystę bez przekraczania linii.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 103. Data: 2015-02-16 22:12:12
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Trzymam za słowo! :)

    Zakładajcie partie. Dwóch barwnych kretynów już macie. Powinno starczyć.

  • 104. Data: 2015-02-17 05:59:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...

    > A mi się zawsze wydawało, że cel mandatów jest bardziej wychowawczy.

    No własnie...
    W dawaniu mandatów za zachowanie ktore nie jest niebezpieczne nie ma nic
    wychowawczego.

  • 105. Data: 2015-02-17 05:59:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > znowu nie rozumiesz tego co czytasz?

    Tak.
    Możesz napisac jasniej?

  • 106. Data: 2015-02-17 05:59:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...

    > Uprzedzając: jadę drogą wojewódzką 2x3.5 metra. Da się wyprzedzić
    > rozsądnego rowerzystę bez przekraczania linii.

    Uwielbiam kierowców ktorzy przepis o odstepiem minimum metr traktują jak
    przepis o odstepie metr, maksymalnie metr lub prawie metr...
    Brrr...

  • 107. Data: 2015-02-17 07:20:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-02-16 21:59, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Rowerzystów jadących zgodnie z przepisami mogę wyprzedzić bez zmiany
    > pasa ruchu.

    Generalnie nie możesz - rowerzysta 80cm, 1 metr odstępu, samochód 1,85 =
    3,65. Niby mógłbyś na autostradzie, ale tam dla odmiany rowerzystów nie ma.

    > Przy bandzie pedalarzy muszę zwalniać do niemal zera i
    > czekać na możliwość wyprzedzania.

    I to taką traumę u ciebie powoduje. Musisz się nieźle wkurwiać w mieście
    - światła, przejścia dla piszeych - a tak pamietam, rzeczywiście si
    ęwkurwiasz;)

    > Uprzedzając: jadę drogą wojewódzką 2x3.5 metra. Da się wyprzedzić
    > rozsądnego rowerzystę bez przekraczania linii.

    Da się, ale nie wolno.

    Shrek.

  • 108. Data: 2015-02-17 09:07:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Shrek,

    Tuesday, February 17, 2015, 7:20:20 AM, you wrote:

    > Generalnie nie możesz - rowerzysta 80cm,

    A skąd Ci się wzięło 80cm na rowerzystę? Tak spasieni w tej okolicy
    nie jeżdżą.

    > 1 metr odstępu, samochód 1,85 =

    Samochód węższy.

    > 3,65.

    I bez problemu mieszczę się w 3.5m

    [...]

    > Da się, ale nie wolno.

    Da się nawet wolno i szybko.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 109. Data: 2015-02-17 09:59:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...

    > A skąd Ci się wzięło 80cm na rowerzystę? Tak spasieni w tej okolicy
    > nie jeżdżą.

    Zmierz sobie szerokośc roweru...
    No i pamietaj, ze rowerzysta nie jedzie po krawedzi jezdni, ma tylko jechac
    mozliwie blisko a tak dziury, studzienki, barierki... Ale co by to
    obchodziło Ciebie... Przecież Rt się spieszysz...

  • 110. Data: 2015-02-17 10:28:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Feb 2015 21:59:12 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Przy bandzie pedalarzy muszę zwalniać do niemal zera i
    > czekać na możliwość wyprzedzania.

    Biedaczysko, musi zwalniać za rowerzystą. Jak ty se radzisz na
    zachodzie, tam to jest norma że kierowca czeka za rowerzystą aż się
    zwolni przeciwległy pas. Byłem, jeździłem tam rowerem tysiące km i byłem
    zaszokowany - nie wyprzedzali nawet jak zjeżdżałem na skraj i dawałem
    znaki ręką żeby wyprzedzali :)
    Nie wspomnę już o tym że ci rowerzysta urasta w oczach do "bandy
    pedalarzy". Ta pogarda kiedyś zaskutkuje urwaniem ci lusterka czy
    anteny przez wqrwionego "pedalarza" którego wyprzedziłeś na gazetę.
    Rzadki okaz aroganta z ciebie. Aż boję się zapytać - masz rower? :)
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.