  • Data: 2012-07-11 11:53:16
    Temat: Re: Pierwszy samochód - nie do miasta :)
    Od: "Bartek" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    "PK" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnjvqh9l.3o1.kosu@localhost.localdomain...

    > Liczę się z tym, ale jak pisałem - ważna jest dla mnie pewność
    > kluczowych elementów, więc będę szukał wśród tych słabiej wyposażonych,
    > podniszczoną tylną kanapą itp :).

    tak, ale jak stawiasz na klimę, to już masz automatycznie te "lepiej"
    wyposażone...;)
    faktycznie, warto zato poszukać takiego, ktory gdzieś jest rysniety albo
    brudny, w środku, bo za to cene urwać można.

    > Niestety zdaję sobie z tego sprawę. Za to tak naprawdę nie mam dużej
    > wiedzy na temat awaryjności takich elementów w 8-10 letnich samochodach.
    > Kiedy ograniczę się do 4-5 modeli, zacznę grzebać po forach.

    ogólnie - nie demonizował bym problemow np z elektrycznymi szybami. ja sam
    mam auto 10 letnie, siostra 12 letnie, matka obecnie też 10 letnie, i w
    dodatku włoskie;) z szybami niema problemow. wiem, że znajomi masowo zimą
    przy mrozach mieli problemy ze wspomaganiem elektrycznym w punto. jeśli
    tradycyjne, to raczej się nie masz oco obawiać.
    No i powiedzmy sobie otwarcie - w takim małym aucie nie znajdziesz tyle
    cudów co np u mnie w lybrze - czujniki deszczu, zaparowania, esp, itp itd.
    tak naprawde specjalnie co psuć się tam niema.

    > 8000 to dosyć typowa cena za biedniejszy egzemplarz. Nie bez powodu
    > właśnie taki budżet ustaliłem :).

    No, ja sobie wylistowałem obecne na allegro pandy wg ceny, z klimą, i jakoś
    tak nie jestem przekonany co do tego co piszesz;)
    z otomoto dostaję co dzień oferty do 10000 aut z klimą ze śląskiego, i tam
    pand też niema..
    ale ja nie mam jednak rozeznania - jak robiles rekonesans i to jest średnia
    a nie najniższa cena, to ok.

    > To akurat wiem. Kupno "pierwszego samochodu" nie oznacza, że w ogóle się
    > nie interesowałem tematem :).

    wiesz, ja też kupowałem juz pare aut, ale jednak.... czasy się zmieniają, i
    pare lat temu można było jednak znaleść więcej fajnych ofert sprowadzonych z
    zagranicy niż teraz.

    > Poza tym raczej ograniczam się do
    > samochodów popularnych, więc wybór "lokalnych" jest spory i nie trzeba
    > kombinować.

    wiesz, ja też myślałem że zakup auta w obecnych czasach to prosta sprawa. ;)
    jak chceż kupić coś, co jest w stanie przewidywalnym [nie koniecznie dobrym,
    ale przewidywalnym], to naprawdę troche czasu szukać trzeba - chyba że w
    okolicy warszawy jakoś łatwiej kupic auto niżna śląsku i okolicy.

    --
    Pozdrawiam, Bartek