  • Data: 2012-07-11 15:36:34
    Temat: Re: Pierwszy samochód - nie do miasta :)
    Od: PK <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-11, LEPEK <n...@n...net> wrote:
    > Ale przy kupnie, to już ma znaczenie, nie? ;P Chodzi mi o to, że
    > większe/droższe samochody stosunkowo szybciej tracą na wartości, stąd
    > niewiele drożej od dziesięciolatka segmentu B można kupić
    > dziesięciolatka C/D.

    Tracą stosunkowo szybciej m.in. dlatego, że mają większe przebiegi :).

    Poza tym wolę mały samochód - po prostu łatwiej będzie mi z takim żyć.
    No i na początek wolałbym coś z małym obrysem :).

    > A to już zależy od konkretnego egzemplarza. Ceny niektórych części do
    > japońców są wysokie, ale to głównie od ilości rzeczy do zrobienia
    > zależy, czy naprawy wychodzą drogo, czy nie.

    O ile dobrze pamiętam robiony był wydech i to i owo w komorze silnika.
    Czyli generalnie te rzeczy, które wolałbym mieć solidne.

    pozdrawiam,
    PK