  • Data: 2012-07-11 15:39:19
    Temat: Re: Pierwszy samochód - nie do miasta :)
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    J.F wrote:

    > Przy Hiszpanii to sie trzeba zastanowic nad sensem i przy wiekszym
    > aucie.
    >
    > Niestety - daleko (2 - 4 tys km), co za tym idzie drogo i dlugo ...
    > jak jeszcze auto do okazyjnego uzytku, to moze lepiej na samolot i
    > wypozyczalnie odlozyc.
    >
    > Trzy dni w jedna, trzy w druga, to ile na wypoczynek zostanie ?
    >
    > No chyba ze auto naprawde wygodne, fotele rozkladane, dzieci brak ...
    > dwoch kierowcow zmieniajac sie moze w dobe zajechac.

    Tak daleko nie jezdzilem, ale zdarzalo sie cos w zasiegu jednego dnia
    jazdy (~1500km) i jak liczyc dla 4 osob, to zawsze wychodzi taniej
    autem, niz samolotem.
    A jesli na miejscu planujemy zwiedzac, a nie tylko lezec plackiem, to
    roznica w koszcie sie powieksza.

    Natomiast z Hiszpania jest tak, że moze wyjsc ponad 2x dalej, niz do
    przykladowej Chorwacji, przez co koszta rosna rowniez ~2x. Natomiast
    bilety lotnicze do Chorwacji i Hiszpani kosztuja podobnie.

    W ogole, to w 2000 roku malo nie popelnilismy wyjazdu w okolice
    wloskiej Ravenny Fiatem Cinquecento w 4 os. Jeszcze w najlepsze bylem
    nastolatkiem, ale i tak przerazala mnie jazda taki kawal drogi w takiej
    malej puszcze (znalem wrazenia z jazdy nad Baltyk). Na szczescie udalo
    sie pozyczyc po rodzinie 'ciut' wieksze auto.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl