  • Data: 2012-07-11 01:00:57
    Temat: Re: Pierwszy samochód - nie do miasta :)
    Od: PK <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-10, ToMasz <twitek4@> wrote:
    > Jak Cię nie "boli" auto na "F" to bierz Xsarę z HDI ale raczej bez fap-a.

    Samochody na "F" mnie zdecydowanie nie bolą. Jestem wręcz fanem m.in.
    małych 106/Saxo, które można dostać nawet za 3-4k. Do miasta chyba
    bym kupił, ale nie wiem jak w trasę. Pewnie częściej będę woził
    rower niż laptopa. Zazwyczaj na dachu.
    Z drugiej strony: Panda też "żagiel", a dość często widuję je z bagażem
    na dachu, choć w rowach nigdy :).

    Xsarę HDI brałem pod uwagę. Niestety ta przed liftingiem jest paskudna:/
    Nie wiem czy mógłbym z tym żyć. Tę po liftingu da się znaleźć w moim
    budżecie, ale ciekawe w jakim są stanie... Pogodziłem się już z myślą,
    że musiałaby być np. złota :).

    pozdrawiam,
    PK