  • Data: 2012-07-11 11:36:06
    Temat: Re: Pierwszy samochód - nie do miasta :)
    Od: LEPEK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-10 23:09, PK pisze:
    > Wątek dla równowagi w związku z niedawnym "miejskim" :).
    > Szukam samochodu (pierwszy własny) "nie do miasta" (mieszkam w Warszawie
    > i po prostu mi się nie opłaca). Ew. wyjątek mogłyby spowodować
    > ekstremalne temperatury albo duże zakupy.
    >
    > Główną funkcją samochodu byłaby obsługa wszelkiego rodzaju "wypadów" -
    > krótkich (weekend) i długich (wakacje w Hiszpanii itp).
    >
    > Generalnie celuję w tani samochód z segmentu A lub B.

    Wydaje mi się, że samochód używany głównie w trasach 50+ km powinien być
    jednak większy. Szczególnie, że te większe szybciej tracą na wartości.
    Jest i wada - większe oznacza często większy silnik i większe spalanie,
    ale jeśli poziom około 6-7 l/100 km jest przez ciebie akceptowalny, to
    bym się nie zastanawiał. Xsara, może 406 (ten w tym budżecie byłby
    starszy), 306 kombi, Elantra, Primera...

    Pozdr
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm