-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
Date: Wed, 2 Mar 2016 06:38:31 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 26
Message-ID: <nb5u8h$1f8$1@node2.news.atman.pl>
References: <56cf286e$0$697$65785112@news.neostrada.pl>
<56d053f9$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
<56d06929$0$644$65785112@news.neostrada.pl> <nas4qg$bbc$1@dont-email.me>
<nas64j$v51$1@node1.news.atman.pl> <nav35p$29c$1@dont-email.me>
<nav5s9$9hb$1@node2.news.atman.pl> <nb1eu1$f6k$1@dont-email.me>
<nb564e$ve4$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1456897105 1512 83.142.198.226 (2 Mar 2016 05:38:25 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Mar 2016 05:38:25 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <nb564e$ve4$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2577769
[ ukryj nagłówki ]On 01.03.2016 23:46, m4rkiz wrote:
> "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
> news:nb1eu1$f6k$1@dont-email.me...
>> Zaproponuj jeszcze koszt jaki wynika z wpływu LPG na obniżenie
>> trwałości silnika
>
> praktycznie rzecz biorac to mity
NIe od końca mity, a powiedzmy zaszłości historyczne;)
Kiedyś ilość gazu regulowało się srubką, więc jeden z drugim Janusze
gazownictwa przykrecali śrubę, żeby mniej palił. No i rzeczywiście -
panie "dobrze wyregulowany" palił tyle LPG co benzyny (oraz przy okazji
zawory). Obecnie tak się nie da, bo sonda lambda wykryje, pójdą korekty
i w efekcie po prostu samochód będzie jeździł na dużych korektach
długoterminowych na plus, a w skrajnym wypadku zapali się check.
Drugą rzeczą są zawory - nie wszędzie jest hydrauliczne kasowanie luzów,
no to na LPG trzeba regulować ręcznie (tak jakby bez LPG nie należało).
Po trzecie podobno LPG psuje pompę paliwową. Z tym, że nie LPG a
użytkownicy, co cały czas jeżdzą na granicy rezerwy, bo przecież PB
tylko na podpałkę. A że pompa chłodzona paliwem...
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.03.16 08:06 Chris
- 02.03.16 16:57 Shrek
- 03.03.16 13:19 Chris
- 03.03.16 22:45 sirapacz
- 03.03.16 23:00 sirapacz
- 04.03.16 11:12 Trybun
- 04.03.16 11:15 Trybun
- 04.03.16 11:16 Trybun
- 04.03.16 11:16 Trybun
- 04.03.16 11:17 Trybun
- 04.03.16 11:17 Trybun
- 04.03.16 14:10 RadoslawF
- 05.03.16 08:51 Shrek
- 05.03.16 10:28 re
- 05.03.16 16:40 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod