eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPierwszy samochód do 13 tysRe: Pierwszy samochód do 13 tys
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Date: Wed, 2 Mar 2016 06:38:31 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <nb5u8h$1f8$1@node2.news.atman.pl>
    References: <56cf286e$0$697$65785112@news.neostrada.pl>
    <56d053f9$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <56d06929$0$644$65785112@news.neostrada.pl> <nas4qg$bbc$1@dont-email.me>
    <nas64j$v51$1@node1.news.atman.pl> <nav35p$29c$1@dont-email.me>
    <nav5s9$9hb$1@node2.news.atman.pl> <nb1eu1$f6k$1@dont-email.me>
    <nb564e$ve4$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1456897105 1512 83.142.198.226 (2 Mar 2016 05:38:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Mar 2016 05:38:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.2.0
    In-Reply-To: <nb564e$ve4$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2577769
    [ ukryj nagłówki ]

    On 01.03.2016 23:46, m4rkiz wrote:
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    > news:nb1eu1$f6k$1@dont-email.me...
    >> Zaproponuj jeszcze koszt jaki wynika z wpływu LPG na obniżenie
    >> trwałości silnika
    >
    > praktycznie rzecz biorac to mity

    NIe od końca mity, a powiedzmy zaszłości historyczne;)

    Kiedyś ilość gazu regulowało się srubką, więc jeden z drugim Janusze
    gazownictwa przykrecali śrubę, żeby mniej palił. No i rzeczywiście -
    panie "dobrze wyregulowany" palił tyle LPG co benzyny (oraz przy okazji
    zawory). Obecnie tak się nie da, bo sonda lambda wykryje, pójdą korekty
    i w efekcie po prostu samochód będzie jeździł na dużych korektach
    długoterminowych na plus, a w skrajnym wypadku zapali się check.

    Drugą rzeczą są zawory - nie wszędzie jest hydrauliczne kasowanie luzów,
    no to na LPG trzeba regulować ręcznie (tak jakby bez LPG nie należało).

    Po trzecie podobno LPG psuje pompę paliwową. Z tym, że nie LPG a
    użytkownicy, co cały czas jeżdzą na granicy rezerwy, bo przecież PB
    tylko na podpałkę. A że pompa chłodzona paliwem...

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: