  • 11. Data: 2011-05-18 14:24:26
    Temat: Re: Pierwszy motocykl, czy warto stary?
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-05-18 11:43, Krzysiek pisze:
> [...]
    se_thread/thread/ecb557174f2c5e2b/00be49407e432e3f

    > no to mnie ścięło z nóg...
    > Chociaż gdyby nie wliczać ubioru, koszt zakupu i paliwa to nie wygląda
    > to aż tak źle.
    > Przeglądy są takie drogie, po 500 zł.?

    Samochód osobowy wychodzi mniej więcej 10-12 tys PLN rocznie. Motocykl
    mniej.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 12. Data: 2011-05-18 14:32:42
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-05-18 12:32, duddits pisze:

    > Żebyś się nie zdziwił. Ile to ja już ciuchów na moto zakupiłem
    > jednorazowo :)

    Ja się ostatnio dowiedziałem w sklepie który handluje ciuchami roleffa
    że kurtka to max na 2 sezony starcza a później trzeba wymienić ;)

    Naturalnie facet ma racje dlatego zakup kurtek roleffa odradzam każdemu
    kogo spotkam.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 13. Data: 2011-05-18 14:45:52
    Od: duddits <d...@N...pl>

    On 18.05.2011 16:32, The_EaGle wrote:
    > Naturalnie facet ma racje dlatego zakup kurtek roleffa odradzam każdemu
    > kogo spotkam.

    Ja z tych samych powodów odradzam Modekę :)

    --
    duddits

  • 14. Data: 2011-05-18 15:00:10
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-05-18 16:45, duddits pisze:

    > Ja z tych samych powodów odradzam Modekę :)

    Chcesz powiedzieć że roleff jest tak samo dobry jak modeka czy że modeka
    tak samo słaba jak roleff? ;)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 16. Data: 2011-05-18 15:04:23
    Od: Glub <g...@g...com>

    The_EaGle <e...@j...com> wrote:
    > W dniu 2011-05-18 12:32, duddits pisze:

    > Ja się ostatnio dowiedziałem w sklepie który handluje ciuchami roleffa że
    > kurtka to max na 2 sezony starcza a później trzeba wymienić ;)

    Zdziera sie powloka od tarcia powietrza zapewne....

    --
    Glub SW-T400

  • 15. Data: 2011-05-18 15:04:23
    Od: Glub <g...@g...com>

    duddits <d...@N...pl> wrote:

    > Ja z tych samych powodów odradzam Modekę :)

    A co polecasz?

    --
    Glub SW-T400

  • 17. Data: 2011-05-18 15:20:51
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-18 17:04, Glub pisze:
    > Zdziera sie powloka od tarcia powietrza zapewne....

    Urywają sie ciągadła od zamków, pruje się tu i ówdzie.

    --
    Tom01

  • 18. Data: 2011-05-18 15:27:20
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 18-05-2011 o 16:24:26 The_EaGle <e...@j...com> napisał(a):

    > Samochód osobowy wychodzi mniej więcej 10-12 tys PLN rocznie. Motocykl
    > mniej.
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafał

    to jakiś strasznie drogi samochód... bentley?? farrari??

    tyle to mi wyszło jak podliczyłem 8 lat eksploatacji. czynności obsługowe
    i naprawy. nie liczę tylko paliwa.

    pozdrawiam

  • 19. Data: 2011-05-18 16:32:58
    Od: "Swiety Jimmie" <k...@N...gazeta.pl>

    Krzysiek <a...@a...pl> napisał(a):

    > Czy warto w ogóle kupić stary motocykl np. z lat 90-93

    Aż zajrzałem z ciekawości do wątku, żeby dowiedzieć się, jakie motocykle są
    teraz "stare".
    W sumie to nie zdziwiłem się zbytnio.

    Pozdr,
    Swiety Jimmie
    IMZ, XL, LSC

  • 20. Data: 2011-05-18 17:31:46
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2011-05-18 17:00, The_EaGle pisze:
    > Chcesz powiedzieć że roleff jest tak samo dobry jak modeka czy że modeka
    > tak samo słaba jak roleff? ;)

    Yyy ..., tak.

    :)

    --