  • 61. Data: 2011-05-21 07:51:22
    Temat: Re: Pierwszy motocykl, czy warto stary?
    Od: amos <g...@g...com>

    amos napisał(a
    > 4,5 RPM No i przestalem liczyc. Przynajmniej
    przyjemnosc z jazdy jest.

    4,5 kRPM of course

  • 62. Data: 2011-05-23 11:15:19
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-05-20 16:39, amos pisze:

    > Jesli latasz 2 tys rocznie i do tego masz druga na zmiane, to
    > gwarantuje, ze wytrzyma dluzej ;)
    >
    > Fakt faktem, na trwale nie wygladaja. Mam min roleffa taka drugi
    > sezon, uzywam jej malo, lecz slady zuzycia juz widac.

    Ja na swojej przeturlałem się 3 sezony i zaczynam 4ty i jakieś 35tys km
    i to ewidentnie jej ostatni sezon. W tym czasie wymieniłem WSZYSTKIE
    zamki po za tymi od wywietrzników co się je otwiera na wiosnę i zamyka
    na jesieni... Wiec nie polecam... Acha rękawice roleffa są jeszcze
    gorsze prują się niemiłosiernie...

    Pozdrawiam
    Rafał