  • 1. Data: 2011-05-17 17:50:11
    Temat: TOR LUBLIN 28 MAJA 2011 Jazdy wolne
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    Jazda po Torze Lublin 28 maja 2011

    28 maja 2011r. w godzinach 15.00 - 19.00 zapraszamy na jazdy komercyjne po
    Torze Lublin.Za wjazd płacimy 60-80 zł,w zależnośći od ilości motocykli ( w
    cenie porady dotyczące techniki i toru jazdy.....dla chętnych ) .Wszystkich
    z poza Lublina prosimy KONIECZNIE o potwierdzenie obecności i ilości
    motocykli na adres : a...@o...pl.

    Szanowne precelki ruszac dupy a wszelkie reklamacje do Artura.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 2. Data: 2011-05-17 19:14:22
    Temat: Re: TOR LUBLIN 28 MAJA 2011 Jazdy wolne
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-05-17 19:50, Tytus z domQ pisze:
> [...]
    > motocykli ( w cenie porady dotyczące techniki i toru jazdy.....dla
    > chętnych ) .Wszystkich z poza Lublina prosimy KONIECZNIE o potwierdzenie

    Na szkolenie juz lista zamknieta? bo planuje byc - sie pokrecic miedzy
    pacholkami a pozniej zostac...

    Kto wie czy w ten piatek tez nie uskutecznimy najazdu nach Lublin...

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 3. Data: 2011-05-17 19:26:00
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Norbi"
    Na szkolenie juz lista zamknieta? bo planuje byc - sie pokrecic miedzy
    pacholkami a pozniej zostac...

    Nie ma zadnych list na szkolenie, mowisz instruktorowi ze chcesz aby na
    Ciebie popatrzyl a on paczy i mowi co robisz zle

    *** Kto wie czy w ten piatek tez nie uskutecznimy najazdu nach
    Lublin...Norbi
    BLACK XX'03

    Uwazaj bo wg niektorych masz za duze moto i byc moze niektore zakrety
    bedziesz musial na dwa razy robic :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 4. Data: 2011-05-17 20:17:46
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Norbi"

    > Kto wie czy w ten piatek tez nie uskutecznimy najazdu nach Lublin...

    1 maja deszczyk wystraszyl? :-)

    --
    ania

  • 5. Data: 2011-05-18 06:43:01
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-05-17 21:26, Tytus z domQ pisze:
> [...]
    >
    > Nie ma zadnych list na szkolenie, mowisz instruktorowi ze chcesz aby na
    > Ciebie popatrzyl a on paczy i mowi co robisz zle

    nienienie....
    http://www.tinyurl.pl/?6Ru2JOAO

    o to mnie chodzi :)
    fajna zabawa po prostu...

    > Uwazaj bo wg niektorych masz za duze moto i byc moze niektore zakrety
    > bedziesz musial na dwa razy robic :)

    Jezdzilem - dawal rade...
    Ale tym razem srebrnym przyjade :D
    tyle ze srebrnego nie chce mi sie do stopki dodawac...

    Bierz zolte i przyjezdzaj a nie skuterz tutaj...

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 6. Data: 2011-05-18 06:43:39
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-05-17 22:17, ania pisze:
    > Użytkownik "Norbi"

    > 1 maja deszczyk wystraszyl? :-)

    masz mnie... :)
    Mietki ze mnie motocyklista...

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 7. Data: 2011-05-18 06:50:30
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Norbi"

    > masz mnie... :)
    > Mietki ze mnie motocyklista...

    dobrze, ze tylko motocyklista:-P

    --
    ania

  • 8. Data: 2011-05-18 07:05:14
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-05-18 08:50, ania pisze:

    > dobrze, ze tylko motocyklista:-P

    No ja to tak tylko w niedziele do kosciolka jak nie pada :D

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 9. Data: 2011-05-18 11:55:51
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** Norbi
    Bierz zolte i przyjezdzaj a nie skuterz tutaj...

    Zolte to ma awersje do tego miejsca - co pojade to wyjepka.
    Ale na SH-300 to mnie siem tam dobrze loilo :)
    Na razie lansuje siem na 4 kolkach wiec zolte odpoczywa :)

  • 10. Data: 2011-05-18 22:34:35
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    > Na razie lansuje siem na 4 kolkach wiec zolte odpoczywa :)

    Dorobiłeś do malagutka takie o:

    http://skocz.pl/dcscl

    ???

    :-)