  • 1. Data: 2011-05-18 06:59:27
    Temat: Motocykl z Usa -potrzebny serwis.
    Od: daveTheBandit <d...@g...com>

    Witajcie!
    Właśnie sprowadziłem motocykl z usa. W tym momencie jest na cle ale
    dzisiaj lub jutro powinien być do odbioru. W zwiazku z tym że moto nie
    było odpalane od ponad roku potrzebny będzie serwis. Moto stoji na
    Puławskiej dlatego szukam jakiegoś dobrego serwisu na ul. Puławskiej
    lub w najbliższej okolicy.
    Jeżeli to możliwe to chciałbym zaoszczędzić na transporcie także
    zalezy mi aby serwis był blisko. Jeżeli ktoś na grupie zna dobry
    serwis gdzieś na Puławskiej to prosze o odpowiedź, dzięki!
    Dawid

  • 2. Data: 2011-05-18 08:01:10
    Temat: Re: Motocykl z Usa -potrzebny serwis.
    Od: Glub <g...@g...com>

    daveTheBandit <d...@g...com> wrote:
    > Witajcie!
    > WBa[nie sprowadziBem motocykl z usa. W tym momencie jest na cle ale
    > dzisiaj lub jutro powinien by do odbioru. W zwiazku z tym |e moto nie
    > byBo odpalane od ponad roku potrzebny bdzie serwis. Moto stoji na
    > PuBawskiej dlatego szukam jakiego[ dobrego serwisu na ul. PuBawskiej
    > lub w najbli|szej okolicy.

    Puławska jest długa... Przybliż dokładniej swoje okolice.

    --
    Glub SW-T400

  • 3. Data: 2011-05-18 08:04:08
    Od: daveTheBandit <d...@g...com>

    Przepraszam zapomniałem :) Puławska 427 - koło marketu Klif i Obi.

  • 4. Data: 2011-05-18 08:25:46
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "daveTheBandit" napisał w wiadomości grup
    1g2000vbp.googlegroups.com...

    Przepraszam zapomniałem :) Puławska 427 - koło marketu Klif i Obi.

    O podaniu miasta też zapomniałeś.

  • 5. Data: 2011-05-18 08:27:11
    Od: grzech <z...@g...com>

    On 18 Maj, 10:04, daveTheBandit <d...@g...com> wrote:
    > Przepraszam zapomniałem :) Puławska 427 - koło marketu Klif i Obi.

    Bardzo dobry serwis jest w Starej Iwicznej mkmoto.pl

    zulus
    pegi

  • 6. Data: 2011-05-18 08:31:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-18, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Przepraszam zapomniałem :) Puławska 427 - koło marketu Klif i Obi.
    >
    > O podaniu miasta też zapomniałeś.

    Juz nie badz taki nadgorliwy. Jak nie ma miasta to znaczy, ze DC.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2011-05-18 08:44:38
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > Puławska jest długa... Przybliż dokładniej swoje okolice.

    We Wrocławiu na Puławskiej w bazie PKS chłopaki ci pomoga .

    Pozdro

  • 8. Data: 2011-05-18 08:53:58
    Od: daveTheBandit <d...@g...com>

    Warszawa, Puławska 427 - dzieki za pomoc :)

  • 9. Data: 2011-05-18 09:30:40
    Od: daveTheBandit <d...@g...com>

    On May 18, 1:27 am, grzech <z...@g...com> wrote:

    > Bardzo dobry serwis jest w Starej Iwicznej mkmoto.pl
    >
    > zulus
    > pegi

    Grzechu dzieki! Dzwonilem do Starej Iwicznej i wyglada na to że to
    jest najbliższa i najlepsza lokalizacja.

  • 10. Data: 2011-05-18 09:51:22
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 May 2011 10:44:38 +0200, NESSO napisał(a):

    > We Wrocławiu na Puławskiej w bazie PKS chłopaki ci pomoga .

    A gdzie Ty masz we Wrocławiu uliczę Puławską?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.