  • 21. Data: 2011-05-18 17:48:32
    Temat: Re: Pierwszy motocykl, czy warto stary?
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2011-05-18 17:04, Glub pisze:
    > A co polecasz?

    Do turystyki polecam coś z oferty Halvarssonsa. Mam kurtkę tekstylną z
    wypinaną membraną i outlastem - jestem z niej bardzo zadowolony. Wymięka
    tylko w upałach no i do latania po mieście jest ciutkę za długa. Spodnie
    skórzane tej samej firmy, również z podpinką. Tego zestawu używam jak
    jest chłodniej. Oczywiście komplet ładnie spina się suwakiem.
    Wszystko jest bardzo porządnie uszyte i zszyte - nic się nie rozłazi i
    nie pruje czego nie mogę powiedzieć o Modece.

    Do sportu to nie będę silił się na oryginalność: coś z oferty tzw.
    wiodących producentów i raczej kombinezon jednoczęściowy (dwuczęściowy w
    razie szlifu na torze może się w miejscu spięcia rozejść). Arlen Ness,
    Dainese, Berik - coś z tego bym brał.

    Na miasto w ciepłe dni to jakaś lekka kurtka (ja ciągle mam Modekę
    Shield Pro - lekka specjalnie to ona nie jest) z ochraniaczami i
    wzmacniane kevlarem jeansy (w moim przypadku: Mottowear model Urban).

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 22. Data: 2011-05-18 17:50:18
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2011-05-18 17:27, Gr4N4c1K pisze:
    > nie liczę tylko paliwa.

    O, bez paliwa jeździsz? Super :)
    Opatentuj, bo Japończycy zaraz ukradną ... :)

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 23. Data: 2011-05-18 17:53:51
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    duddits pisze:

    > O, bez paliwa jeździsz? Super :)
    > Opatentuj, bo Japończycy zaraz ukradną ... :)

    koszty paliwa ponosza wszyscy. Im wiecej jezdza tym wieksze. A koszty
    napraw to juz zupelnie niezwiazane z przebiegiem moga byc

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 24. Data: 2011-05-18 19:48:21
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Rozglądam się za virażką 250. za 4-5 tys. zł.
    > Zupełnie nie mam rozeznania ile taki motocykl potrafi przejeździć w swoim
    > "życiu"...

    Mialem Virago 250 przez 2 sezony, kupilem za 5 tys zdaje sie w b dobrym
    stanie. Koszty? Oprocz ceny wymiana plynow i regulatora napiecia. Pozniej
    bezawaryjna jazda. Silniki w Virago robia spokojnie 100 tys

    Dysiek

  • 25. Data: 2011-05-18 20:00:45
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-05-18 10:36, Krzysiek pisze:
    > Czy warto w ogóle kupić stary motocykl np. z lat 90-93 - wiadomo ze
    > względu na koszt zakupu?
    > Wiem że nie ma co patrzeć na przebiegi, niestety stan sprzętu sam
    > również nie będę umiał ocenić.

    Ja kupiłem starą xtz za 5 tysi, wsadziłem w nią ze 2.5 i latam. Zrobiłem
    rozrząd, wszystkie łożyska (koła, zabierak, główka ramy) i hamulce.
    Założyłem nowy napęd i dałem nowe sprężyny progresywne do lag. Tarcze
    musiałem dać nowe na przód więc to mi trochę podbiło koszty. Nie
    płaciłem nikomu za robotę - zrobiłem sam - wiec tylko koszty części i
    olejów. Teraz mam fun i się cieszę. Wnioski wyciągaj sam :)

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 26. Data: 2011-05-18 22:06:35
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-05-18 18:32, Swiety Jimmie pisze:
    > Pozdr,
    > Swiety Jimmie
    > IMZ, XL, LSC

    Te, a co to jest LSC?

    Pozdr
    DP
    VT & LS

  • 27. Data: 2011-05-19 06:40:40
    Od: "Swiety Jimmie" <k...@N...gazeta.pl>

    Don Pedro <n...@o...pl> napisał(a):

    > Te, a co to jest LSC?

    Luxury Sport Coupe. Taka wersja Marka VII z grupy Forda. Ale to NTG.

    Pozdr,
    Jimmie

  • 28. Data: 2011-05-19 06:49:35
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 18 May 2011 19:53:51 +0200) ktos podajacy sie za Arni
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > koszty paliwa ponosza wszyscy. Im wiecej jezdza tym wieksze. A koszty
    > napraw to juz zupelnie niezwiazane z przebiegiem moga byc

    Im wiecej jezdzisz tym czesciej sie robi serwis, wiec jesli liczyc koszty
    eksploatacji to tylko po wliczeniu paliwa, bo inaczej to nie ma moim
    zdaniem sensu.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 29. Data: 2011-05-19 07:29:09
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-18 16:24, The_EaGle pisze:

    > Samochód osobowy wychodzi mniej więcej 10-12 tys PLN rocznie. Motocykl
    > mniej.

    eee.. eksploatacja samochodu od momentu zakupu przez 3 lata wyszła mnie
    ok. 19 tys. (prowadzę rejestr) - w tym: paliwo, wymiana tarcz
    hamulcowych, przeglądy, wymiany filtrów i oleju, ubezpieczenie, wymiana
    amortyzatorów i sprężyn, kilka drobnych napraw i montaż instalacji
    gazowej. Przejechałem nim ok. 70 tys. km.

    --
    Nowicjusz

  • 30. Data: 2011-05-19 08:04:02
    Od: "Marcin \"bydle\" Szwarc" <x...@s...o2.pl>

    "Wojtek Sobociński" <s...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > nikomu za robotę - zrobiłem sam - wiec tylko koszty części i olejów. Teraz
    > mam fun i się cieszę. Wnioski wyciągaj sam :)

    Wlasciwie to nic mi do tego ale jak widze takie posty to zastanawiam sie ile
    kasy wlozyles w narzedzia i czy nie trzeba tego doliczyc. Sam jak tylko cos
    naprawiam w aucie to prawie zawsze brakuje mi czegos. A to kluczyk, a to
    szlifierka, a to komplet przecinakow itp, itd...
    Po 4 latach posiadania auta nazbierala mi sie spora skrzynka narzedzi za
    niemaly grosz.

    bydle