  • 21. Data: 2009-11-20 16:19:45
    Temat: Re: Pierwszy jesienny przegląd nowych formatów bloczków mandatowych Straży Leśnej
    Od: Glub <g...@g...com>

    gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > e, Amil się przesiadł na tramwaje.

    Jak się poruszać po mieście?
    Tramwaj, autobus, metro i znowu:)

    --
    Glub

  • 22. Data: 2009-11-20 16:25:52
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-11-20 15:56:20 +0100, "Bartek Kacprzak"
    <b...@g...com> said:

    > Ekhem, ze sie tak wyraze

    No dobra, niech będzie Nissan.

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 23. Data: 2009-11-20 17:01:26
    Od: n...@s...com

    On Fri, 20 Nov 2009 16:19:45 +0000 (UTC), Glub <g...@g...com>
    wrote:

    >Jak się poruszać po mieście?
    >Tramwaj, autobus, metro i znowu:)

    o widzisz, Amil metrem to byloby cos!

    PS. czytalem w internacie ze teraz dojezdza bósem.

    pzdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 24. Data: 2009-11-20 17:44:25
    Temat: Zmiana !!! start ok 9.00 z Wawy
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 25. Data: 2009-11-20 19:38:45
    Temat: Re: Zmiana !!! start ok 9.00 z Wawy
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    wiadomo juz dokad?

    --
    pozdrawiam,
    Piotr / Sowa

  • 26. Data: 2009-11-20 20:03:39
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Piotr"
    wiadomo juz dokad?

    Jestem otwarty na propozycje - temat ma byc przedyskutowany rano. Ma byc
    rowno, sucho i szybko

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 27. Data: 2009-11-20 20:20:37
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus pisze:
    > Ma byc
    > rowno, sucho i szybko

    To z googlemaps mi wychodzi ze tylko pod Kolumne.

    KJ Nawigator-Szyderca
    PS. Szerokosci i bezpiecznosci

  • 28. Data: 2009-11-20 20:55:05
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał

    > KJ Nawigator-Szyderca
    > PS. Szerokosci i bezpiecznosci

    E KJ przyjedz jutro do Liska to popycimy ;)

    Bedzie powoli,pod gore,z gory,twardo,mokro i miekko ;)

    Dobranoc Państwu :)

    --
    Zapek
    ikser r

  • 29. Data: 2009-11-20 21:14:27
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "KJ Siła Słów"
    To z googlemaps mi wychodzi ze tylko pod Kolumne.

    Pacz mnie na usta - Ruciane Nida ma byc - przez wsie i miasteczka...ogolnie
    nuda

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 30. Data: 2009-11-20 22:16:18
    Od: tango <t...@w...rzeszuf.pl>

    gildor napisał:

    > e, Amil się przesiadł na tramwaje.

    Clijem tez mu sie podobalo - wydaje mi sie.

    --
    tango