  • 1. Data: 2009-11-20 06:36:46
    Temat: Pierwszy jesienny przeglad fotoradarów
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka
    W sprzyjajacych okolicznosciach pogody warto sprawdzic czy urzadzenia w
    okolicach sa sprawne.
    Start sobota 10.15 ul.Targowa 18. Trasa do ustalenia
    Tempo dostosowane do warunkow drogowych.
    Niedzielna powtorka do ustalenia.

    T.

  • 2. Data: 2009-11-20 08:22:42
    Temat: Re: Pierwszy jesienny przegląd nowych formatów bloczków mandatowych Straży Leśnej
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z fabryki pisze:
    > Siemka
    > W dowolnych okolicznosciach pogody warto sprawdzic czy Straż dostala nowe
    formularze bloczkow i czy rowno im dlugopisy pisza.

  • 3. Data: 2009-11-20 11:00:36
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***"KJ Siła Słów"
    KJ Siła Enduro - impreza alternatywna

    Kolega to widze ze coraz bardziej alternatywny...
    T.
    Spoko sklad juz jest.

  • 4. Data: 2009-11-20 11:16:09
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z fabryki pisze:

    > Kolega to widze ze coraz bardziej alternatywny...

    spoko, ode mnie w kierunku ekstremy jest jeszcze pare rzeczy.

    Na przyklad skutery.

    Skutery sniezne.

    KJ jeszcze nie skuter

  • 5. Data: 2009-11-20 11:42:18
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-20 09:22:42 +0100, KJ Siła Słów <K...@n...com> said:

    > KJ Siła Enduro - impreza alternatywna

    Ty się tu nie aljenuj, tylko lepiej wybierz na entegrację E-A.

    de Fresz

  • 6. Data: 2009-11-20 12:18:08
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    de Fresz pisze:

    > Ty się tu nie aljenuj, tylko lepiej wybierz na entegrację E-A.

    Nie wyda,
    Tyle co se rano se wsiade na chwile polatac dookola chalupy, a potem do
    fabryki.
    Na E_A to caly dzien trza by miec.

    KJ-ebany Q4.

  • 7. Data: 2009-11-20 12:37:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-11-20, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
> [...]
    Ja was endurowcy nie rozumiem, jaka radoche moze miec czlowiek
    z taplania sie w blocie? No jaka? Normalni ludzie to po
    drogach jezdza.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2009-11-20 12:55:43
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    AZ pisze:

    > Ja was endurowcy nie rozumiem, jaka radoche moze miec czlowiek
    > z taplania sie w blocie? No jaka? Normalni ludzie to po
    > drogach jezdza.

    Ja Was motocyklisci nie rozumiem, jaka radoche moze miec czlowiek z
    jezdzenia motocyklem, marzniecia, mokniecia itp ? No jaka ? Normalni
    ludzie to po drogach jezdza samochodem albo Pekaesem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 9. Data: 2009-11-20 12:57:21
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-20 13:37:39 +0100, AZ <a...@g...com> said:

    > Ja was endurowcy nie rozumiem, jaka radoche moze miec czlowiek
    > z taplania sie w blocie? No jaka? Normalni ludzie to po
    > drogach jezdza.

    Ale my nie jesteśmy normalni. Zresztą normalni to kupują Peżota czy
    inną Tojotę, a nie jakiś Kawałsraki.

    de Fresz

  • 10. Data: 2009-11-20 13:05:58
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>