  • 11. Data: 2009-11-20 13:14:54
    Temat: Re: Pierwszy jesienny przegląd nowych formatów bloczków mandatowych Straży Leśnej
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Normalni ?
    > A to nie znam.
    >
    > Ale jak 75C to moglbym poznac.

    Mam takie dwa maszty. Moge Cie z nimi zapoznać, ale one są Reduced
    Diameter (nie Standard), to nie wiem, czy się wciśniesz?

    [NTG?]

    --
    pozdr
    pj

  • 12. Data: 2009-11-20 13:16:28
    Temat: Re: Pierwszy jesienny przegl?d nowych formatów bloczków mandatowych Stra?y Leœnej
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-11-20, n...@s...com <n...@s...com> wrote:

    > Nie wiesz, poki nie sprobojesz.

    Ja pierdole, tu sa sami endurowcy!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2009-11-20 13:23:02
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    (pj) pisze:
    > to nie wiem, czy się wciśniesz?

    Dobrze bedzie, lubie ciasne.

    KJ

  • 14. Data: 2009-11-20 13:27:32
    Od: n...@s...com

    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 15. Data: 2009-11-20 13:33:39
    Temat: Re: Pierwszy jesienny przeglšd nowych formatów bloczków mandatowych Straży Leœnej
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-20 14:16:28 +0100, AZ <a...@g...com> said:

    > Ja pierdole, tu sa sami endurowcy!

    Zwłaszcza Kuczu. On se nawet Harleja na enduro przerobił.

    de Fresz

  • 16. Data: 2009-11-20 13:34:38
    Temat: Re: Pierwszy jesienny przeglšd nowych formatów bloczków mandatowych Straży Le?nej
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    de Fresz pisze:

    > Zwłaszcza Kuczu. On se nawet Harleja na enduro przerobił.

    Mialem swego czasu enduraki. Wyroslem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 17. Data: 2009-11-20 13:50:26
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-20 14:34:38 +0100, Kuczu <q...@g...com> said:

    > Mialem swego czasu enduraki. Wyroslem.

    Jakbyś nie żarł tyle witaminek, to byś taki duży nie urósł. Trza było w
    liceum pić i palić, jak koledzy.

    de Fresz

  • 18. Data: 2009-11-20 13:57:29
    Temat: Re: Pierwszy jesienny przegl?d nowych formatów bloczków mandatowych Stra?y Le?nej
    Od: n...@s...com

    On Fri, 20 Nov 2009 13:16:28 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Ja pierdole

    gratulowalbym, ale odkad mozna kupic viagre to zaden wyczyn.

    >, tu sa sami endurowcy!

    Nie sadze, ale nawet gdyby, to jakie to ma dla Ciebie znaczenie ?
    Zmuszaja Cie do taplania sie w blocie ?

    pozdr
    newrom

  • 19. Data: 2009-11-20 14:56:20
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Ale my nie jesteśmy normalni. Zresztą normalni to kupują Peżota czy inną
    > Tojotę, a nie jakiś Kawałsraki.
    Ekhem, ze sie tak wyraze

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 20. Data: 2009-11-20 15:35:21
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuczu pisze:
    > ludzie to po drogach jezdza samochodem albo Pekaesem.

    e, Amil się przesiadł na tramwaje.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5